شناسهٔ خبر: 66919505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قطعی شد؛ دیدار پیکان - استقلال در پاس قوامین

با تصمیم سازمان لیگ، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال در هفته سی ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر باید در تهران میهمان پیکان باشد و در شرایطی به مصاف این تیم همشهری می‌رود که همچنان از شانس قهرمانی برخوردار است و برای رسیدن به این هدف خود باید 3 امتیاز این دیدار را کسب کرده و چشم امیدش به امتیاز دادن پرسپولیس در بازی همزمان مقابل مس رفنسجان باشد. بدین ترتیب این مهم‌ترین بازی فصل استقلال است که سرنوشت یک فصل تلاش شاگردان نکونام در ان مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر تیم فوتبال پیکان هم در خطر سقوط قرار دارد و اگر کارش مقابل استقلال به شکست ختم شود احتمال سقوط به لیگ دسته اول برای این تیم زیاد است و به همین دلیل شاگردان رضا عنایتی نیاز دارند از استقلال امتیاز بگیرند، اتفاقی که با توجه به شرایط استقلال در جدول خیلی سخت و دور از دسترس به نظر می‌رسد.

از همین رو به دلیل حساسیت این مسابقه، از هفته‌ها قبل بحث و جدلی در رابطه با محل برگزاری مسابقه شکل گرفته بود. باشگاه استقلال به دلیل اینکه شرایط ورزشگاه پاس قوامین اجازه حضور تماشاگران را نمی‌دهد، خواستار تغییر محل بازی بودند و چند ورزشگاه در تهران و شهرهای دیگر را به عنوان گزینه‌های جانشین پیشنهاد دادند تا تماشاگران توانایی حضور در ورزشگاه را داشته باشند و از طرفی پیکانی‌ها که می‌دانند چنین موضوعی در کورس بقا به ضررشان است و شانس برد استقلال را بیشتر می‌کند با آن مخالفت کردند و اعلام کردند محل میزبانی آنها در این هفته فقط ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) است.

 

با تصمیم سازمان لیگ فوتبال، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر، روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

براساس تصمیم اتخاذ شده بازی پیکان - استقلال با حضور میهمان‌های دو تیم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما