شناسهٔ خبر: 66888446 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آخرین خبر از محل میزبانی بازی پیکان - استقلال

محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر یکی از سوژه های داغ و عجیب فوتبال ایران در هفته های گذشته بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پیکان بازی های خانگی خود را در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می کند اما از آنجایی که استقلال شانس قهرمانی دارد و بازی‌های ورزشگاه پاس بدون تماشاگر است، شرایط عجیبی ایجاد شده است!

در چنین شرایطی استقلالی‌ها معتقد هستند که بازی با پیکان در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه دیگری برگزار شود و به همین خاطر هنوز محل برگزاری بازی مشخص نیست.

در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر محمدرضا میثاقی از محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ درباره محل برگزاری پیکان و استقلال پرسید که او در ابتدا گفت: «فعلا بازی در همان ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود!»

در ادامه میثاقی اعلام کرد که استقلال احتمالا شانس قهرمانی دارد واگر قهرمان شود مگر می‌شود بازی بدون تماشاگر باشد؟ کشوری‌فرد در ادامه تاکید کرد: «ممکن است پیکان هم هفته آخر در خطر سقوط باشد. نمی‌توانیم حق میزبانی را راحت از پیکان بگیریم، همانطور که نمی‌توانیم حق استقلال را بگیریم. سعی می‌کنیم عدالت را برقرار کنیم. صبر می کنیم تا ببینیم در هفته بیست و نهم لیگ چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

میثاقی در ادامه سوال کرد که آیا پلنی برای بازی پیکان و استقلال دارند؟ کشوری گفت: «پلن داریم اما اجازه بدهید بعدا بگوییم!»

مجری فوتبال برتر دوباره سوال کرد که آیا اراک و قزوین هم جزو پلن‌های سازمان لیگ است؟ دبیر سازمان لیگ پاسخ داد: «نشد دیگر... قرار شد بعدا بگوییم!»

کشوری فرد در پایان افزود: «سه‌شنبه شب بعد از پایان هفته بیست و نهم محل برگزاری بازی پیکان و استقلال را اعلام می‌کنیم.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما