شناسهٔ خبر: 67340785 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سمیر هاندانوویچ:

دوناروما یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است

سمیر هاندانوویچ، کاپیتان سابق اینتر، از جانلوئیجی دوناروما حمایت کرده و او را یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان معرفی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فوتبال ایتالیا پس از غلبه بر آلبانی با نتیجه 2-1 در اولین بازی‌اش در یورو 2024، به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

در این دیدار جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیا، بدون شک ستاره تیمش بود که با وجود دریافت یک گل، موقعیت‌های زیادی را دفع کرد تا تیمش با شکست سنگینی مواجه نشود.

سمیر هاندانوویچ، دروازه‌بان و کاپیتان سابق اینتر، در حاشیه یکی از رویدادهای پدل در بولونیا، در مصاحبه با اسکای اسپورت، درباره عملکرد دوناروما گفت: "او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است، ایتالیا دو دروازه‌بان مشابه دارد چون ویکاریو نیز همین اندازه قدرتمند است. به دوناروما تبریک می‌گویم. او هنوز جوان است و دوران حرفه‌ای طولانی‌ای در پیش دارد، او فضای زیادی برای پیشرفت دارد."

2047065

او درباره بازی بعدی ایتالیا که مقابل کرواسی برگزار می‌شود، گفت: "لوچانو اسپالتی و بازیکنان ایتالیا این را می‌دانند، اسپانیا یکی از قوی‌ترین تیم‌های یورو است. آن‌ها باید با سطح خود رقابت کنند. همه آن‌ها بازیکنان باتجربه‌ای هستند که بازی‌های زیادی در لیگ و لیگ قهرمانان دارند. هرازگاهی برخی شکست‌ها باعث می‌شود به فکر فرو بروید، شکست‌ها همیشه منفی نیستند، یک نکته مثبت در آن‌ها وجود دارد."

نظر شما