شناسهٔ خبر: 66918907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در سفر مسئولان کانون به گلستان؛

کتاب‌خانه سیار مرزی کانون داشلی برون بازگشایی شد

کتاب‌خانه سیار مرزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرز ایران و ترکمنستان در روستای داشلی برون با حضور مسئولان بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در این آیین ابتدا مدیرکل کانون استان گلستان گفت: کتاب‌خانه سیار مرزی داشلی برون از سال ۸۶ در این روستا راه‌اندازی شد و مربیان کانون با استفاده از خودرو کتاب و خدمات فرهنگی را  به روستاهای اطراف این منطقه ارائه می‌کردند که در سال‌های اخیر به دلیل جابجایی و انتقال مربیان این مرکز به آموزش و پرورش فعالیت آن متوقف شده بود.

کتاب‌خانه سیار مرزی کانون  داشلی برون بازگشایی شد

وی افزود؛ با همت بخشداری، دهیاری و اهالی روستا و با به‌کارگیری یک مربی برای مرکز از سوی کانون،  امکان بازگشایی مرکز فراهم شد.

در این آیین که روز ۹ خرداد ۱۴۰۳ و با حضور حاج‌آخوند احمدزاده امام جمعه روستای داشلی برون، فرماندار گنبد کاووس و مدیرکل شوراهای امور شهری و روستایی و نماینده آموزش و پرورش برگزار شد،  علی پورمند بخشدار منطقه ضمن قدردانی از حضور مسوولان کشوری کانون اظهار امیدواری کرد با فعالیت دوباره این کتاب‌خانه روستایی شاهد رشد و بالندگی بچه‌های این منطقه کم برخوردار باشیم.

کتاب‌خانه سیار مرزی کانون  داشلی برون بازگشایی شد

اجرای سرود دختران این روستا از دیگر برنامه‌های آیین بازگشایی بود .

روح الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست کانون نیز در آیین بازگشایی کتاب‌خانه سیار مرزی داشلی برون یادآور شد: امروز همه پای کار آمدند تا کودکان و نوجوانان این روستا نیز دست کم از امکانات حداقلی فرهنگی برای رشد و پرورش فکری محروم نباشند.

هم چنین در حاشیه بازگشایی این کتاب‌خانه، نمایشگاهی از صنایع دستی و غذاهای محلی این روستا برپا و از سوی مسئولان مورد بازدید قرار گرفت.

کتاب‌خانه سیار مرزی کانون  داشلی برون بازگشایی شد

آیین بازگشایی کتاب‌خانه سیار مرزی داشلی برون روز ۹ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

نظر شما