شناسهٔ خبر: 66918815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقویت دیپلماسی خارجی و ارتباط با همسایگان از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی بود

استاندار گلستان با بیان اینکه ایران در دولت سیزدهم از دیپلماسی ذلت به دیپلماسی عزت رسید گفت: تقویت ارتباط با همسایگان از ویژگی‌های مثبت دولت شهید رئیسی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز در اجتماع بزرگ دانشگاهیان گلستان در دانشگاه آزاد گرگان افزود : سیاست ارتباط با همسایگان در دولت سیزدهم موجب شد تبادل مرزی استان از صفر کامیون به روزانه ۱۶۰ کامیون برسد و صادرات گلستان در دولت شهید رئیسی با رشد ۲ برابری رکود ۴۰ سال گذشته را شکست.

او گفت : عضویت ایران در گروه بریکس، نقش فعال در پیمان شانگهای، راه‌اندازی کریدور شمال و جنوب و سند همکاری ۲۰ ساله با روسیه و ۲۵ ساله با چین از جمله دستاوردهای دولت آیت‌الله شهید رئیسی در عرصه خارجی بود.

زنگانه تاکید کرد: تحقق این اهداف و کسب موفقیت‌های دیگر در عرصه‌های مختلف هوافضا و امثال آن مرهون تلاش‌ها و زحمات شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان است.

استاندار گلستان با بیان اینکه کلید واژه روحیه انقلابی در کنار گره‌گشایی از مردم و رویکرد فسادستیزی از مطالبات جدی شهید رئیسی از مسوولان بود، افزود: اقدامات مختلف از جمله شنبه‌های دیدار مردمی تا جمعه‌های خدمت ، کاروان سفر و نشست مشترک شورای اداری استان با شورای اداری شهرستان و برپایی میز خدمت برای گره‌گشایی امورات مردم، از توصیه‌های شهید رئیسی بوده است.

زنگانه توجه به وحدت بین اقوام و مذاهب را تاکید جدی شهید رئیسی برشمرد و افزود : یکی از توصیه‌های جدی شهید رئیسی به ما استفاده از ظرفیت همه اقوام در انتصابات بود که این مهم را به خوبی در استان گلستان عملیاتی کردیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه برخی رقبای انتخاباتی شهید رئیسی در دولت سیزدهم مسئولیت داشتند، گفت: رئیس جمهور شهید همیشه منافع مردم را به مسائل حزبی و  جناحی ترجیح می‌داد.

علی‌ محمد زنگانه افزود : ما یک عالم بزرگ و شخصیت خدوم را از دست دادیم که سبک جدیدی از مدیریت اسلامی و علوی را در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرد.

زنگانه اخلاص را ویژگی مشترک همه شهداء دانست و افزود: شهید رئیسی به خوبی از این ویژگی برخوردار بود، ایشان گاهی اوقات برای حفظ مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بسیاری از مسائل سکوت پیشه می‌کرد و سعه‌صدر بالایی داشت.

استاندار گلستان شهید رییسی را الگوی عملی بی‌نظیر از مردمداری برشمرد که در کنار پرداختن به امور مهم کشور در لایه‌های مختلف مردمی حضور داشت.

 

 

 

 

 

نظر شما