شناسهٔ خبر: 66913309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوگواری برای رئیس جمهور شهید و همراهانش در گنبدکاووس و آق قلا

گلستانی‌ها همچنان به یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش مراسم بزرگداشت برگزار می‌کنند و شامگاه گذشته در آق قلا و گنبدکاووس با برگزاری مراسم یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان مراسم گرامیداشت خادم الرضا (ع) آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در مسجد صاحب الزمان (عح) شهرستان آق قلا برگزار شد.

فرمانده سپاه آق قلا در این مراسم با بیان اینکه شهید رئیسی فردی مخلص و مردمی و به فکر محرومین بود افزود : در انتخابات ریاست جمهوری آینده باید درست عمل کنیم و به کسی رأی بدهيم که ادامه‌ دهنده راه این شهیدان باشد.

سرهنگ مصطفی لو گفت : در انتخابات آینده، جریانات سیاسی مختلف با شعارهای گوناگون وارد عرصه انتخابات می‌شوند و به دنبال اهداف خود خواهند بود اما ما باید فردی را انتخاب کنیم که متعهد و معتقد به منویات ولی فقیه باشد و در مسیر جامعه اسلامی حرکت کند و خود را خدمتگزار مردم بداند.

<div id="video-display-embed-code_11164360"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246573/11164360?width=600&height=350"></script></div>

گنبدی ها نیز با برگزاری مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش در مسجد حجتیه گنبدکاووس به آنان ادای احترام کردند.
در این مراسم حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به جایگاه والای شخصیتی شهید جمهور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت : شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی معامله روشنی در خدمت رسانی به مردم با خدا و اهل بیت (ع) کرد و در این راه شهید شد تا راه و روش خدمتگزاری را به ما بیاموزد.

<div id="video-display-embed-code_11164385"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246573/11164385?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما