شناسهٔ خبر: 67113858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اولویت کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

رییس ستاد انتخابات گلستان در نشست با فعالان و نخبگان استان تاکید کرد : نخبگان می توانند در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار موثر باشند.

صاحب‌خبر -

نخبگان می توانند در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار موثر باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان سید علی مهاجر در این نشست با بیان اینکه  نخبگان و خواص جامعه نقش مهمی در هدایت جامعه دارند افزود : باید مردم را نسبت به تصویر غیر واقعی و ناامیدکننده که از ایران در فضای مجازی توسط دشمنان تصویر می‌شود آگاه کرد.

وی ادامه داد : مطمئناً اگر روحیه امیدوارانه و پر نشاط در جامعه نباشد از حرکت باز خواهیم ایستاد و این همان خواست دشمن بوده و وظیفه شما نخبگان ایجاد امید و حرکت در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: فضای مجازی که ابزار دشمن در جنگ نرم برای تجاوز به اذهان ملت‌ها و تغییر باورهاست، به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مردم در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری مدیریت اجرایی کشور را به دولتی سپردند که با توکل و اتکا به توان داخلی و عمل به فرمایشات رهبر انقلاب، کشور را از چالش‌های بزرگی هم چون بیماری کرونا عبور داد.

مهاجر افزود : اکنون در آستانه انتخاباتی قرار داریم که دشمن نسبت به آن حساس است و برای بی‌اعتمادی مردم نسبت به آن تلاش می‌کند، از این رو اولویت کشور مشارکت حداکثری است .

نظر شما