شناسهٔ خبر: 66917738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

هری مگوایر:هر کسی سرمربی یونایتد شود، من اینجا می‌مانم

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، می‌خواهد قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برساند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مگوایر در چند فصل گذشته روزهای بسیار سختی را در منچستر یونایتد سپری کرد و با انتقادهای بسیار زیادی روبرو بود. شرایط به شکلی پیش رفت که حتی بسیاری از هواداران این تیم خواهان جدایی او شده بودند و مدیران یونایتد هم در فکر فروش و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بودند.

مصدومیت متعدد مدافعان میانی یونایتد در این فصل باعث شد که او بار دیگر فرصت حضور در ترکیب شیاطین سرخ را داشته باشد و این بار عملکرد بسیار خوبی را ارائه کرد تا بار دیگر اعتماد کادر فنی و هواداران و مدیران این باشگاه را به دست آورده باشد و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد قرارداد جدیدی را به امضا برساند.

2018565

قرارداد این مدافع انگلیسی یا یونایتد در تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید اما روزنامه سان خبر داده است که او امیدوار است که به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و برایش مهم هم نیست که چه کسی است قرار است هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده  داشته باشد.

مدیران این باشگاه هنوز تصمیم‌شان برای اخراج اریک تن‌هاخ را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند و مشخص نیست که تصمیم نهایی آنها در این زمینه چه خواهد بود و آنها مایل به همکاری با این مربی هلندی هستند یا خیر.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما