شناسهٔ خبر: 67582262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در ابتدا با میرشاد ماجدی مشکل داشتیم اما او بازوی ما شد:

جلالی: یک سمت جدید آمده و طبیعی‌‌ست مخالفت کنند!

مجید جلالی از اهداف کمیته توسعه فوتبال رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان رئیس توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال انتخاب شده است در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در مورد اهداف خودش و مجموعه کمیته توسعه فوتبال پاسخگو اصحاب رسانه بود.

جلالی در ابتدا درباره اهداف کلی کمیته توسعه و پیشرفت فوتبال عنوان کرد: من خیلی از شما تشکر می‌کنم و سعی می‌کنم که صادقانه جوابگو شما باشم، شما از من پرسیدید که درونما و اهداف کار شما به چه صورت است، من به شما می‌گویم کاملا مبهم است! صادقانه جواب دادم چون ممکن است شما 2 سال بعد اینجا باشید و به من بگویید چه اتفاقی افتاد!

او در ادامه افزود: شما می‌گویید آیا تمام ارکان فدراسیون در این زمینه پشتیبانی می‌کنند و من به شما می‌گویم به مرور این چنین خواهد بود، در ابتدا مهدی تاج خیلی قوی و محکم پشت من بودند و دلیل دوام من در این 8 ماه فقط ایشان بوده است، بارها می‌خواستم رها کنم و بروم اما ایشان اجازه نداد و من را امیدوار کردند، او به من گفت که کار تو یک اتفاق بزرگ است و باید پای این کار بمانید.

1999669

جلالی درباره سختی‌های کار خود گفت: من یک چارت ارائه کردم و بیش از نیم ساعت درباره آن صحبت می‌کردم و دلایلم را عنوان می‌کرد و مخالفت‌‌هایی انجام می‌شد، من نمی‌گویم آنها اشتباه می‌کردند، آنها یک دیدگاهی دارند نسبت به چیزی که در فدراسیون حاکم بوده است، الان یک سمتی آمده که خیلی اختیارات را از این و آن می‌گیرد چون یک سمت فنی است، طبیعی است که هرکسی در آنجا مسئولیت دارد می‌خواهد واکنش نشان دهد.

جلالی در ادامه افزود: یکی از مشکلات من در ابتدا با میرشاد ماجدی بود، ایشان می‌گفتند که مربی‌های تیم ملی را ما باید انتخاب کنیم، ولی در طی جلساتی مهدی تاج این مسئولیت را داد به مدیریت توسعه، الان میرشاد ماجدی یکی از عضوهای مهم ما است و دارد کمک می‌کند به طراحی برنامه و نقش کلیدی دارد.

او در انتها افزود: هنوز مشکلات زیادی داریم اما فکر می‌کنم قدم به قدم جلو خواهیم رفت و برنامه‌هایمان را دنبال خواهیم کرد.

نظر شما