شناسهٔ خبر: 67582286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مهاجم ایرانی در یک‌قدمی انتقال به روسیه

مدیران باشگاه گل‌گهر توافقات اولیه را با باشگاه اورنبرگ روسیه برای انتقال سعید سحرخیزان انجام داده‌اند.

صاحب‌خبر -
مهاجم ایرانی در یک‌قدمی انتقال به روسیه
کد خبر: 666577
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۹ ۰۳:۴۰:۰۰

در روزهای گذشته بحث انتقال محمدجواد آقایی‌پور مهاجم استقلال خوزستان به لیگ روسیه و تیم اورنبرگ حرف و حدیث‌های زیادی در فضای فوتبال ایجاد کرد. این مهاجم که هفته پیش مورد توجه باشگاه روسی بود، وقتی با پیشنهادهای باشگاه‌های مطرح ایرانی مواجه شد، نتوانست به روسیه برود و در نهایت باشگاه استقلال خوزستان در ازای دریافت مبلغی مناسب او را به سپاهان فروخت.

به گزارش ورزش سه، با توجه به اینکه باشگاه سپاهان هنوز به طور رسمی جذب آقایی‌پور را اعلام نکرده، شایعات درباره حضور این مهاجم جوان در لیگ روسیه همچنان وجود دارد. با این حال امروز کسب اطلاع کردیم که یک مهاجم جوان و ایرانی دیگر فرد جایگزین آقایی‌پور در باشگاه اورنبرگ روسیه است.

نمایندگان باشگاه روسی علاوه بر آقایی‌پور، بازی‌های سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل‌گهر سیرجان را نیز تماشا کرده بودند و حالا با توجه به اتفاقاتی که در ماجرای انتقال آقایی‌پور رخ داد به نظر می‌رسد قید جذب او را زده و با باشگاه گل‌گهر سیرجان برای استخدام سحرخیزان وارد مذاکره شدند.

از قرارداد سحرخیزان با باشگاه گل‌گهر دو فصل دیگر باقی مانده و انتقال او به باشگاه اورنبرگ روسیه نیاز به رضایت نماینده سیرجان دارد. از این رو مسئولان باشگاه گل‌گهر مذاکراتی را با نمایندگان اورنبرگ انجام دادند که این مذاکرات موفقیت آمیز پیش رفته است.

در روزهای آینده قرار است مذاکرات نهایی میان دو باشگاه اورنبرگ روسیه و گل‌گهر ایران دنبال شود و به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید، شاهد حضور سحرخیزان در لیگ روسیه و پوشیدن پیراهن اورنبرگ توسط او باشیم.

 

نظر شما