شناسهٔ خبر: 66911152 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بازدید سرزده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادارات پست و مخابرات شهر روانسر | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، در حاشیه بازدید از وضعیت ارتباطی روستای گلال شهر پاوه، به صورت سرزده از ادارات تابعه وزارت ارتباطات در شهر روانسر بازدید کرد و از چالش‌ها و شرایط خدمات‌رسانی این مراکز مطلع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سیدابوالفضل محمدی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، که روز دوشنبه مورخ 1403/03/07 برای بررسی وضعیت ارتباطی روستای گلال به این منطقه سفر کرده بود، به صورت سرزده از ادارات تابعه وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در شهر روانسر بازدید به عمل آورد.

محمدی در بازدید از اداره پست شهر روانسر ضمن تشکر از تلاش همکاران این اداره‌کل، تاکید کرد: با طراحی برنامه و توجه نمودن به شهر‌های مرزی در استان کرمانشاه می‌توان موجبات رشد تجارت الکترونیک را برای جوانان این مناطق فراهم نمود.

 وی درنهایت با بازدید از اداره مخابرات شهر روانسر ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این مرکز، گفت: همکارانی که با جدیت تمام و تلاش شبانه روزی زمینه‌ی برقراری ارتباطات پایدار را برای مردم مناطق محروم فراهم می‌آورند، شایسته‌ی تقدیر هستند.

بر اساس این گزارش، مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمانشاه در بازدید از دفتر ICT روستایی گلال و ادارات مخابرات و پست شهر روانسر ضمن ارزیابی نحوه عملکرد این مراکز و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم، چالش‌های موجود و مشکلاتی که کارکنان و مراجعین با آن‌ها مواجه هستند را  مورد بررسی قرار داد و در ادامه، به گفتگو با کارکنان اداره مخابرات و پست روانسر پرداخت که منجر به دریافت نظرات و پیشنهادات آنان درخصوص بهبود شرایط خدمات‌رسانی شد.

نظر شما