شناسهٔ خبر: 66908823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم فارس پروژه‌های کند یا متوقف شده را گزارش دهند

استاندار فارس با بیان اینکه تا آخرین روز استقرار دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دارد، از مردم خواست مسائل و پروژه‌های متوقف یا کند شده که بیش از ۵ سال از آغاز آنها سپری می‌شود را به سامانه ۱۱۱ گزارش دهند.

صاحب‌خبر -

محمدهادی ایمانیه با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و شخص ریاست جمهور شهید، مبنی بر گره‌گشایی از مشکلات و حل مسائل مزمن شده در سطح کشور گفت: با توجه به منش و روش شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران اسلامی که همواره تاکید داشت دولت مردمی سیزدهم از کنار چاله‌ها عبور نمی‌کند، مگر اینکه چاره‌ای برای آن اندیشیده باشد، بنا داریم مسائل و پروژه‌های مزمن موجود در سطح استان در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی، مسکونی، تجاری، عمرانی و... را تا حد ممکن تعیین تکلیف کنیم.

استاندار فارس افزود: از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیریت بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری درخواست شده است در این زمینه همکاری داشته باشند و گزارشات را دریافت کرده و به اینجانب ارائه دهند.

ایمانیه از عموم مردم فارس خواست هر مسئله و پروژه‌ای که در سطح استان وجود دارد و بیش از ۱۰۰ نفر از مردم با آن درگیر هستند و همچنین بیش از ۵ سال از شروع آن می‌گذرد، اما به دلایلی پروژه کند یا متوقف شده و مسئله بوده که تعیین تکلیف نشده است، از طریق سامانه ۱۱۱ اطلاع‌رسانی کنند تا پس از بررسی توسط مسئولان گزارش آنها ارائه شود.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه تعاونی‌ها در اولویت بررسی موضوعات قرار دارند، افزود: تلاش می‌کنیم تا در حد توان مشکلات تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن را که دچار بلاتکلیفی هستند را بررسی و راه حل آن را تدبیر کنیم و نهضتی که شهید جمهور آغاز کرده بود را تا آخرین روز دولت سیزدهم ادامه دهیم.

نظر شما