شناسهٔ خبر: 66904833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار فارس: مردم پروژه‌های راکد را گزارش دهند

شیراز- ایرنا- استاندار فارس از مردم تقاضا کرد پروژه‌های راکد یا کند شده که بیش از پنج سال از آغاز اجرای آنها سپری شده است را از طریق سامانه ۱۱۱ گزارش دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، «محمدهادی ایمانیه» با بیان اینکه رفع مشکلات مردم تا آخرین روز استقرار دولت سیزدهم در اولویت قرار دارد، افزود: رویکرد دولت مردمی و شخص رییس‌جمهور شهید، گره‌گشایی از مشکلات و حل مسائل مزمن در سطح کشور بود.

وی ادامه داد: با توجه به منش و روش شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور فقید ایران اسلامی که همواره تاکید داشتند «دولت مردمی از کنار چاله‌ها عبور نمی‌کند مگر اینکه چاره‌ای برای آن بیاندیشد»، بنا داریم پروژه‌های مزمن موجود در سطح استان در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی و درمانی، مسکونی، تجاری و عمرانی را تا حد ممکن تعیین تکلیف کنیم.

وی اظهار کرد: از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیریت بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایت‌های استانداری هم خواسته‌ام در این زمینه همکاری داشته باشند و ضمن دریافت گزارش‌ها، آنها را به اینجانب ارائه دهند.

استاندار فارس همچنین از عموم مردم درخواست کرد تا هر مسئله‌ و پروژه‌ای که در سطح استان وجود دارد و بیش از ۱۰۰ نفر از مردم با آن درگیر و بیش از پنج سال از شروع آن می‌گذرد اما به دلایلی پروژه کند یا متوقف شده یا مساله‌ای که بلاتکلیف مانده است را از طریق سامانه ۱۱۱ اطلاع‌رسانی کنند تا پس از بررسی توسط مسئولان گزارش آنها ارائه شود.

«ایمانیه»، با بیان اینکه تعاونی‌ها در اولویت بررسی موضوعات قرار دارد، افزود: می‌کوشیم تا در حد توان مشکلات تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن که دچار بلاتکلیفی هستند را بررسی، و برای راه‌حل آن تدبیر کنیم و نهضت ساخت مسکن که شهید جمهور آغاز کرده بود را تا آخرین روز دولت سیزدهم ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا استاندار فارس ۲۲ اردیبهشت امسال نیز گفته بود که مدیران اجرایی، قضایی، فرماندهان نیروهای مسلح و منتخبان مردم در خبرگان و مجلس شواری اسلامی برای اجرای ۶۴ کلان پروژه فارس هم‌قسم شده‌اند.

نظر شما