شناسهٔ خبر: 66903178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار فارس خواستار شد؛

مردم پروژه هایی که بیش از ۵ سال متوقف شده را گزارش دهند

استاندار فارس خواستار شد؛ استاندار فارس با اشاره به اینکه تا آخرین روز استقرار دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دارد از مردم خواست مسائل و پروژه های متوقف یا کند شده که بیش از ۵ سال از آغاز آنها سپری می شود را به سامانه ۱۱۱ گزارش دهند.

صاحب‌خبر -

  به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و شخص ریاست جمهور شهید، مبنی بر گره گشایی از مشکلات و حل مسائل مزمن شده در سطح کشور اظهار کرد: با توجه به منش و روش شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید ایران اسلامی که همواره تاکید داشتند دولت مردمی سیزدهم از کنار چاله‌ها عبور نمی‌کند مگر اینکه چاره‌ای برای آن اندیشیده باشد، بنا داریم مسائل و پروژه‌های مزمن شده موجود در سطح استان در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی، مسکونی، تجاری، عمرانی و... را تا حد ممکن تعیین تکلیف کنیم.

استاندار فارس افزود: از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیریت بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری خواسته‌ام در این زمینه همکاری داشته باشند و گزارشات را اخذ و به اینجانب ارائه دهند.

وی ادامه داد: از عموم مردم نیز درخواست می‌کنم هر مسئله ای و پروژه‌ای که در سطح استان وجود دارد و بیش از یکصد نفر از مردم با آن درگیر هستند و همچنین بیش از ۵ سال از شروع آن می‌گذرد اما به دلایلی پروژه کند یا متوقف شده و مسئله بوده که تعیین تکلیف نشده است از طریق سامانه ۱۱۱ اطلاع رسانی نمایند تا پس از بررسی توسط مسئولین گزارش آنها ارائه شود.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها در اولویت بررسی موضوعات قرار دارند خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا در حد توان مشکلات تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن را که دچار بلاتکلیفی هستند را بررسی و راه حل آن را تدبیر خواهیم کرد و نهضتی که شهید جمهور آغاز کرده بود را تا آخرین روز دولت سیزدهم ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما