شناسهٔ خبر: 66907685 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا:

ملت رشید و دولت شریف ایران برای رسیدن به قله پیروزی لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد

ملت رشید و دولت شریف ایران برای رسیدن به قله پیروزی لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد. با توکل به حضرت حق جلت عظمته ملت ایران به همراه امت اسلام این فاجعه بزرگ را پشت سر خواهند گذاشت و با عشق به شهادت و نور امید راه ولایت را مقتدرانه‌تر از همیشه ادامه خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

 

خادم الرضای خامنه‌ای بزرگ، مقتدرانه و مظلومانه پر کشید و به اجداد طاهرینش پیوست. گویا داغ غم این سلسله شهیدان، از رجایی ساده زیست تا خورشید مطهری و ماه بهشتی و سردار دل‌ها تا عزیز زهرا (س)، رییس جمهور دلبند رهبر و ملت و مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان، برای آبیاری و رشد بالنده شجره طیبه انقلاب آخرالزمانی اسلامی الزامی‌ است. ای گل تو دوش داغ صبوحی کشیده‌ای ما آن شقایقیم که با داغ زنده‌ایم گرچه تاب و تحمل داغ این عزیزان دردی است جگرسوز، ولی به فرمایش پیر جماران که رحمت خدا بر او باد، خون شهیدان درخت انقلاب را زنده‌تر می‌کند.

 

شگفتا که چه آگاهانه  سید الشهدای هفت تیر فرمود که ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند! این روزها محفل رجایی و باهنر و چمران و بهشتی و سلیمانی و جمیع شهدا، پذیرای مهمان‌های تازه از راه رسیده‌اند. این محفل عاشقان، رییس جمهور و وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و همراهان را خوش‌آمد می‌گویند. این سلسله بزرگ شهیدان پیوسته در حال صعودند. وقتی یکی پر می‌کشد و به عالم ملکوت می‌پیوندد، عَلَم انقلاب صاحب الزمانی را دیگری بر می‌دارد و در سایه ولایت امر و با امیدواری بسیار ثابت می‌کند که لیس للانسان الا ما سعی. رئیسی، این فرزند زهرا (س)، کرارا در زیارت شریف عاشورا خوانده بود که اللهم اجعلنی محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد (علیهم السلام). او خود چنان مصداقی بر این دعا شد که در مرگ شهادت گونه‌اش یک چهارم از جمعیت کره خاکی به عزا برخاستند. عاش سعیدا و مات سعیدا! چه زیبا زیست و چه شهادت پر برکتی که همه دل‌های بی‌غرض را بهم پیوند داد.

 

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا شهادت این سید بی‌ادعا ابراهیم رئیسی و همراهانش را به حضرت حجت ابن الحسن العسگری و نایبش، ملت شهیدپرور ایران، همه مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت می‌گوید. ما یقین داریم که خیری در این حادثه غمناک نهفته بود که عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم. ملت رشید و دولت شریف ایران برای رسیدن به قله پیروزی لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد. با توکل به حضرت حق جلت عظمته ملت ایران به همراه امت اسلام این فاجعه بزرگ را پشت سر خواهند گذاشت و با عشق به شهادت و نور امید راه ولایت را مقتدرانه‌تر از همیشه ادامه خواهند داد. خوش آن رمزی که عشقی را نوید است خوش آن دل کاندر آن دل نور امید است.

نظر شما