شناسهٔ خبر: 66906866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم ایجاد ایست بازرسی در منوجان

رئیس دادگستری منوجان گفت: این شهرستان در مسیر تردد باند‌های قاچاق سوخت و مواد مخدر قرار دارد، لذا راه اندازی یک ایست بازرسی ضروری است.

صاحب‌خبر -

سامان افشارمنش در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان منوجان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه قضایی منوجان، به بیان بخشی از موضوعات اولویت دار شهرستان پرداخت.

وی افزود: قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز از جمله مشکلات استان کرمان به ویژه شرق و جنوب آن به شمار می‌رود که به علت نزدیکی به استان‌های مرزی مثل هرمزگان و سیستان و بلوچستان رونق گرفته است.

رئیس  دادگستری منوجان تصریح کرد: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی در مسیر تردد باند‌های قاچاق سوخت و مواد مخدر قرار دارد که راه اندازی یک ایست بازرسی در جاده‌های منطقه خسرو آباد ضروری است.


وی افزود: میانگین نرخ رسیدگی به پرونده‌های شهرستان ۹۸ درصد است و بیشتر پرونده‌های قدیمی با طول عمر بیش از یکسال تعیین تکلیف شده اند.

حجت الاسلام آقاملایی امام جمعه شهرستان منوجان نیز در این دیدار بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و گفت: پیشگیری بهتر از درمان است و بایستی تدابیری اندیشیده شود تا از ورود حجم زیاد پرونده‌ها به سیستم قضایی جلوگیری به عمل آید.

نظر شما