شناسهٔ خبر: 66906855 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جنایت رفح بار دیگر وحشی گری صهیونیست‌ها را اثبات کرد

سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جنایت رفح بار دیگر وحشی گری رژیم صهیونیستی را اثبات کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان گفت : جنایت رفح بار دیگر وحشی گری رژیم صهیونیستی را اثبات کرد . 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163506"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246363/11163506?width=600&height=350"></script></div>

سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم ترحیم مادر گرامی ایشان که در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در رفح گفت: حتی در این مراسم یادبود هم نمی‌توان در حد چند دقیقه درباره کشتاری که در رفح اتفاق افتاد، سخن نگفت. این کشتار بار دیگر وحشی گری و ناجوانمردی دشمن را اثبات و آشکار کرد. دشمنانی هستد که ممکن است اندکی ارزش، شهامت و اصول داشته باشند، ولی این دشمن هیچ ارزش، قواعد و اصول، شرف، اخلاق، انسانیت و وجدانی ندارد. برخی‌ها رژیم صهیونیستی را با نازی‌ها مقایسه می‌کنند، ولی این دشمن حتی از نازی‌ها بالاتر است. چگونه می‌شود که اسرائیل به آوارگان و ساکنان رفح بگوید به فلان منطقه در المواصی بروند که امن است و پس از اینکه آوارگان به آنجا رفتند و چادر‌هایی از پارچه برای خود برپا کردند،

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163509"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246363/11163509?width=600&height=350"></script></div>

 در نیمه‌های شب که مردم و کودکان و زنان خواب بودند و در هر خیمه شمار زیادی از آورگان جمع شده بودند، این گونه وحشیانه آنها را هدف قرار دهد؟ این اسرائیلی‌ها چه هستند؟ آنها در ابتدای نبرد طوفان الاقصی برای فلسطینی‌ها از اصطلاحات ناشایستی مانند حیوان و وحشی استفاده می‌کردند، ولی اکنون بار دیگر ثابت شد که خودشان وحشی هستند؛ بلکه تشبیه اسرائیلی‌ها به حیوانات وحشی اهانت به این حیوانات است چرا که حتی وحشی‌ها هم از برخی عادت‌ها پیروی می‌کنند، ولی اسرائیلی‌ها آن را هم ندارند. صهیونیست‌ها بار دیگر در برابر چشمان ما صفت قاتل پیامبران بودنشان را مجسم کردند. این صحنه‌ها در رفح، هولناک و دلخراش است. چطور می‌توان چادر‌های پارچه‌ای را مستقیما هدف قرار داد و اجساد در آتش بسوزند، سر کودکان قطع و اجساد تکه تکه شود؟ این جنایت هولناکی است و باید این خون‌ها تمام غافلان و افرادی را که در خواب هستند و ساکتان این جهان را بیدار کند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163510"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246363/11163510?width=600&height=350"></script></div>
 
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت درگذشت مادرش گفت : از همه کسانی که در مراسم ختم وخاکسپاری ”نهدیه صفی الدین“ مادرم شرکت داشتند تشکر می کنم و از اینکه به دلایل و شرایط امنیتی نتوانستم در این مراسم حضور پیدا کنم از شما عذر خواهی می کنم زیرا وظیفه من بود که در صف اول پذیرایی از شما عزیزان باشم.
به گزارش پایگاه اینترنتی المنار لبنان,دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت:کشتار رفح نشان دهنده وحشیگری، نیرنگ و خیانت این رژیم است. ما با دشمنی بدون ارزش و اخلاق روبرو هستیم که پا را از نازی ها فراتر گذاشته است. کشتار وحشتناک رفح باید همه مردم غافل و ساکت این جهان را بیدار کند.
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه این مطلب افزود:کشتار رفح تمام زیور وزینت های دروغینی را که هدف آن معرفی اسرائیل به عنوان یک «رژیم مودب» بود،از بین برد و متلاشی کرد.
وی خطاب به کشورهای سازش کننده با رژیم اشغالگر صهیونیست گفت : آیا شما با این خائنان وخیانتکاران که هیچ حد و مرزی را برای وحشیگری خود قائل نیستند سازش کرده اید.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163511"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246363/11163511?width=600&height=350"></script></div>
 
دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: نفاق و دورویی آمریکا در خصوص رفح طی هفته های گذشته نمایان و مشخص بود. اسرائیل اراده جهان،جامعه بین‌المللی و دادگاه کیفری بین‌ المللی را که دستور توقف حمله به رفح را صادر کرد، به چالش کشید.
سید حسن نصرالله افزود: کشتارهای هولناک باید محکوم شوند و باید دلیل محکمی باشد تا جهان را به سمتی سوق دهد که به اسرائیل فشار آورد تا تجاوز خود را به غزه متوقف کند. کشتارهای اسرائیل باید الگویی برای ما وکسانی باشد که برای حمایت وحفاظت از لبنان روی جامعه بین المللی و قوانین بین المللی شرط بندی می کنند. کودکان و مادران رفح در گوش همه کسانی که غافل و نادانند و از واقعیت ها جدا شده و واقعیت های روزانه را انکار می کنند, فریاد می زنند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163513"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246363/11163513?width=600&height=350"></script></div>

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه خاطر نشان کرد : به جامعه بین المللی نگاه کنید که درمانده و ضعیف است و فقط به صدور بیانیه های نگرانی و محکومیت بسنده می کند.
وی افزود: کشتار رفح و همه حماقت‌هایی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود باعث تسریع در شکست، فروپاشی و نابودی این رژیم خواهد شد.
سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد: ما هیچ آینده ای برای این رژیم نازی در منطقه خود نمی بینیم.

نظر شما