شناسهٔ خبر: 66905324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره گرجستانی به زمین برمی‌گردد؛

ترکیب پرسپولیس با سورپرایز ویژه

ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با شمس آذر قزوین مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر، پرسپولیس در قزوین میهمان شمس آذر است. سرخ‌ها که هفته گذشته با یک برد دراماتیک و به لطف تساوی استقلال برابر نساجی صدرنشین شدند، اصلا دلشان نمی‌خواهد از موقعیت قهرمانی فاصله بگیرند.

پرسپولیس هفته گذشته در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان رفت و با دریافت سه گل غافلگیر شد که گئورگی گولسیانی آن بازی را به علت مصدومیت از دست داده بود. گولسیانی روز گذشته به تمرینات گروهی بازگشت تا اجازه همراهی سرخ‌ها را پیدا کند.

2027513

*در چارچوب دروازه پرسپولیس علیرضا بیرانوند قرار گرفته و تلاش می‌کند با ثبت کلین‌شیت خاطره تلخ هفته گذشته و دریافت سه گل را به فراموشی بسپرد.

*خط دفاعی پرسپولیس با بازگشت گولسیانی به شکل اصلی خود برگشته و این ستاره گرجستانی کنار حسین کنعانی بازی می‌کند. دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست و عبدالکریم حسن نیز مدافع چپ است.

*در خط هافبک پرسپولیس سروش رفیعی مثل همیشه کنار مسعود ریگی بازی می‌کند.

*مهدی ترابی و اوستون ارونوف نیز دو وینگر پرسپولیس هستند که همانند بازی‌های گذشته با اضافه شدن به باکس به خط حمله کمک می‌کنند.

*در خط حمله پرسپولیس نیز امید عالیشاه مهاجم سایه است و عیسی آل‌کثیر، برترین گلزن سرخ‌ها نیز نوک حمله بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

نظر شما