شناسهٔ خبر: 66904461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

استمرار آموزش های همگانی پلیس در فصل تعطیلی مدارس

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان از استمرار آموزش های همگانی پلیس برای قشر دانش آموز و دیگر اقشار مردمی در فصل تعطیلی مدارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ سرهنگ امین غفوری در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: یکی از ماموریت های مهم پلیس در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی، آموزش شهروندان در گروه های سنی مختلف است؛ که این مهم با حضور کارشناسان انتظامی در سطح مدارس، دانشگاه ها، مساجد، محله های شهری و روستایی، ادارات، اصناف و دیگر گردهمایی های مردمی، برنامه ریزی و انجام می شود .

وی افزود: قبل از این جلسات نیز میزان، نوع و فراوانی جرائم و آسیب های اجتماعی هر منطقه با مطالعه پرونده های شکل گرفته در رده های مختلف انتظامی مورد بررسی قرار می گیرد و در ادامه در راستای پیشگیری از وقوع موارد مشابه برای سایر شهروندان، جلسات آموزشی پلیس برای اقشار مختلف مردم برنامه ریزی و اجرا می شود .

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان بیان کرد: در همین رابطه یکی از جوامع هدف بسیار مهم در حوزه آموزش همگانی، قشر دانش آموز، محصل و دانشجویان عزیز هستند، که در طول سال تحصیلی، جلسات و نشست های آموزشی مستمر و هدفمندی برای آنان انجام و این روند را در فصل تعطیلی مدارس نیز دنبال می کنیم .

سرهنگ غفوری، تصریح کرد: در این راستا طی سلسله جلسات و نشست هایی با مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و دیگر نهادها از ظرفیت کانون های فعالیت های تابستانی، مساجد، اماکن ورزشی و دیگر مراکز فرهنگی و اجتماعی برای استمرار این آموزش ها بهره گیری می شود، که در این رابطه از عموم مردم، مسئولان و دست اندرکاران ادارات و نهادها می خواهیم همچون همیشه همکاری لازم را با کارشناسان انتظامی داشته باشند.

نظر شما