شناسهٔ خبر: 67500042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بر ضرورت تقویت روحیه جهادی در انتخابات و مشارکت در امور کشور تاکید کرد و گفت: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بسیار مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام کمالی امروز در نشست بصیرتی جهاد تبیین در جمع کارکنان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبی و اولیای دانش آموزان استان با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا به ویژه سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدشان و سیدالشهداء مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: تاریخ را که نگاه می‌کنیم  پر از موانعی است که دشمن پیش روی اسلام و حقانیت گذاشته و همواره شاهد فراز و فرود جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی به‌ فداکاری‌های ائمه اطهار(ع) و یارانشان در دفاع از اسلام و اررزش‌های آن در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: دشمنان برای از بین بردن پیامبر خاتم(ص)، ائمه اطهار  و یاران ایشان دست به هر توطئه، فریب و نیرنگی زدند و جنگ‌های مختلفی همچون جنگ احزاب را بر علیه مسلمانان به راه می‌انداختند و در برهه‌های مختلف دشمنان اسلام با سپاهیان فراوان در مقابل لشکریان اسلام که تعداد آنها بسیار کم بود مبارزه می‌کردند اما بنا به فرموده قرآن دست برتر از آن لشکریان اسلام بود که با وجود نیروهای کم پیروز می‌شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید با نقشه خدا حرکت کنیم، افزود: مادامی که با توکل بر یاری خداوند حرکت کنیم اگر تعداد ما کم هم باشد چون دست برتر خداوند با ما است پیروز می‌شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی؛ گرفتار تله‌های گفتمانی دشمن شدن،  دچار انحراف فکری شدن، پیاده شدن از فضای اسلام،  گرفتار شدن در تفکرات الحادی و انحرافی، انحراف عملی، فروکش کردن روحیه‌ جهادی و انقلابی را از عوامل فاصله گرفتن از مسیر اسلام و انقلاب برشمرد.

کمالی افزود: امروز عرصه مهم کشور؛ عرصه انتخابات است که لازم است همگان با هوشیاری، بصیرت و حضور حداکثری در این انتخابات شرکت کنیم. همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند " باید همه در این انتخابات شرکت کنیم و دیگران را هم به مشارکت در انتخابات دعوت کنیم چرا که این انتخابات برای ما پرفایده است و دست ما را پر می‌کند". 

وی بر تقویت روحیه جهادی در عرصه انتخابات و مشارکت در امور کشور تاکید کرد و گفت: عملیات جهادی امروز،  حضور در میدان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است و باید در این مسیر با صلابت حرکت کنیم و بنا بر فرمایش قرآن نگذاریم دشمنان ما را از حرکت در مسیر ولایت باز دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج است، گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب " امروز نزدیک قله هستیم و درجا زدن ممنوع است. امروز دشمنان نظام اسلامی نیز به این اقتدار اذعان دارند".

کمالی با بیان اینکه امروز وقت درجا زدن نیست گفت: ما به لطف خدا و اقتدار خود توانستیم مهمترین پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل را در "عین الاسد" و "نواتیم" مورد هدف قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروز اوج شکوه مکتب شهید سلیمانی و عظمت دکترین انقلاب اسلامی است، افزود: اگر ما در این مسیر حرکت نکنیم مدیون خون شهیدان هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه وعده صادق اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در مقابله با این عملیات تمام امکانات و تجهیزات خود و حتی برخی از کشورهای منطقه را به کار گرفت اما شجاعت و اقتدار رزمندگان اسلام و ایران همه اقدامات آنها را شکست داد.

وی ادامه داد: عملیات پیروزمندانه "وعده صادق" نتیجه و دستاوردهای ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منطقه در دنیا داشت و این عملیات حاصل جانفشانی های شهدا و فداکاری‌های رزمندگان اسلام و دکترین امامین انقلاب اسلامی است.

کمالی گفت: امروز ما به لطف خدا و با پرچم دکترین انقلاب توانستیم دنیا را فتح کنیم و در اوج عظمت و شکوه قرار بگیریم و معادلات دنیا را بر هم بزنیم و دنیا متوجه جمهوری اسلامی شد و همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند " این قرن،  قرن غلبه مستضعفین عالم بر مستکبرین است".

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، با بیان اینکه دولت سیزدهم خزانه دولت را خالی از دولت قبل تحویل گرفت و در شرایطی که کشور در تمامی عرصه‌های اقتصادی، زیر ساختی، معیشتی و رفاهی  مردم در تنگنا و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد، شهید رئیسی کشور را با این اوضاع تحویل گرفت و در مدت کمتر از سه سال در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی کشور به پیشرفت‌های چشمگیری رسید، کارهای زیر بنایی مهمی انجام گرفت.

کمالی، بر هوشیاری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: امروز بسیاری از افرادی که در دولت‌های قبل از دولت شهید رئیسی باعث نابسامانی اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور شده بودند وارد عرصه‌ مطالبه گری از دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم شدند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی تمام زندگی، وقت و عمر خود را در این سه سال برای خدمت به آحاد مردم و جمهوری اسلامی ایران گذاشت و با اقدامات این عزیز امروز شاهد بازگشت بسیاری از کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل دولت قبل به چرخه تولید هستیم که صدها هزار نفر به اشتغال رسیدند، طرح رتبه بندی معلمان را پیگیری کرد، مبارزه با فساد، مبارزه با دریافت حقوق‌های نجومی، از اقدامات مهم دولت شهید رئیسی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند "راه برون رفت از مشکلات ادامه دادن راه شهید رئیسی است". 

کمالی ادامه داد: بنابرفرمایش ایشان آنچه در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم مهم است کارآمدی و ناکارآمدی است؛ بنابراین ضروری است که مردم رئیس‌جمهوری کارآمد، پرتلاش، آگاه، شجاع، معتقد به مبانی جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت در مجامع بین المللی انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بسیار مهم است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند "در کنار موشک‌ها، انتخابات عامل مهم اقتدار جمهوری اسلامی است این نشان از حرکت بزرگ مردم سالاری دینی است".

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: جمعه روز اقتدار ماست و همه موظف هستیم در این انتخابات شر‌کت کنیم. رهبر معظم انقلاب فرمودند "انتخابات لیله القدر ماست اگرچه یک روز است اما به لحاظ تاثیرات می‌تواند کشور را سال‌ها جلو ببرد، همچنان که در این سه سال به پیشرفت‌های زیادی در عرصه داخلی و عزت و سربلندی در عرصه دیپلماسی و خارجی رسیدیم و امروز بر ما واجب است که با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو با ادامه دادن راه شهدای خدمت کار نیمه تمام را تمام کنیم و توطئه‌های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه خنثی کنیم".

انتهای پیام/252

نظر شما