شناسهٔ خبر: 67499885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاضی زاده هاشمی:

۷۰ درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران بانوان هستند

کرج – ایرنا – رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ۷۰ درصد جامعه هدف این نهاد را بانوان تشکیل می دهند که در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای آنان داشته باشیم .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» روز چهارشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از اولین مرکز فرهنگی و تفریحی مادران ، همسران و دختران شهدا و جانبازان در استان البرز افزود: بنابراین بسیاری از مجموعه هایی که اختصاصی بود تبدیل به مرکزی برای پایش سلامت ، کتابخانه و فضای ورزشی به منظور استفاده خانواده های گرانقدر شهدا و جانبازان شده است .

وی بیان کرد: تبدیل مجموعه های اختصاصی تفریحی به مجموعه های عمومی در واقع نه گفتن به اشرافیت بوده و با توجه به نگاه ویژه ای که به بانوان جامعه هدف خود به منظور تکریم از آنان داریم در تلاش برای تحقق هرچه بیشتر این مهم هستیم .

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه گفت: بنابراین تلاش می شود تا مجموعه های تفریحی بیشتری برای استفاده این بزرگواران در سطح کشور ایجاد شود .

مشی شهید رییسی از خدمات اختصاصی دور بود

وی با اشاره به اینکه مشی شهید رییسی از ارایه خدمات اختصاصی دور بود گفت: براین اساس دیدیم که در برخی از جاها ویلا و مجموعه خاصی که بود در آن به روی عموم باز شد .

قاضی زاده هاشمی گفت: بنابراین مراکز اختصاصی تبدیل به مراکز اردویی شد و ویلاها برای استفاده جوانان کشور تغییر کاربری یافت .

وی یاد آور شد: این مجموعه ای که در استان البرز امروز شاهد آن هستیم بیش از ۲۰ سال است خدمت رسانی اردویی به خانواده شهدا و ایثارگران می کند مرکزی داشت که ویلای خاصی بود و در دولت های گذشته مسوولان تراز اول از آن استفاده می کردند و تبدیل به مجموعه عمومی شد .

معاون رییس جمهور تاکید کرد: امکاناتی که در اختیار بنیاد شهید است متعلق به خانواده های شهدا و جانبازان است و اگر جایی هم دریغ شده تا این امکانات در اختیار عموم قرار گیرد غلط بوده است .

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مجموعه تفریحی که امروز در استان البرز شاهد آن هستیم از مراکز شهری دور است بنابراین لازم است اقامتگاه های شبانه روزی و خوابگاهی برای استفاده بهتر خانواده شهدا و جانبازان در آن تدارک دید .

نظر شما