شناسهٔ خبر: 66904140 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

قیمت هیوندای کونا برای عرضه در ایران مشخص شد

صاحب‌خبر -

شرکت تجارت و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) با ارسال دعوتنامه‌ای به مشتریان برگزیده، قیمت هیوندای کونا وارداتی را اعلام کرد.

اواخر اردیبهشت ماه سال جاری، شرکت تجارت و پشتیبانی کرمان خودرو با عنوان KTL، عرضه خودرو هیوندای کونا در سامانه یکپارچه را آغاز کرد و حال پس از گذشت دو هفته، دعوتنامه تکمیل وجه این خودرو برای مشتریان ارسال شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت نهایی این کراس اوور وارداتی جذاب می‌پردازیم.

قیمت هیوندای کونا وارداتی کرمان خودرو

نام خودرو شرکت وارد کننده قیمت نهایی
هیوندای کونا 2024 تجارت و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان

در حالی که نرخ عرضه این خودرو با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۴۹ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان در مبادی ورودی اعلام شده بود، شرکت کرمان خودرو قیمت نهایی تحویل به مشتری این خودرو را در دعوتنامه منتشر شده، ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان اعلام کرده است. بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود که قیمت هیوندای کونا در بازار آزاد از ۴ میلیارد تومان نیز فراتر برود. اما در صورت ادامه روند صحیح واردات خودرو به کشور، در آینده بازار محصولات وارداتی در کانال تعدیل قیمتی قرار خواهد گرفت.

نگاهی اجمالی به Hyundai Kona وارداتی

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 149 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو 192 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. سیستم تعلیق کونا وارداتی در قسمت جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب از نوع محور پیچشی است.

نمای داخل هیوندای کونا وارداتی نمای داخل هیوندای کونا وارداتی

این خودرو از امکانات جذابی نظیر نمایشگر ۱۲.۳ اینچی کنسول مرکزی، کلاستر LCD راننده 12.3 اینچی، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، صندلی برقی راننده، شارژر بی‌سیم، کروز کنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، ترمز اضطراری خودکار، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، سنسور نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجه، شیفتر پشت فرمان، سیستم ناوبری یکپارچه، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل ترمز (MCB)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی (DBC)، سیستم کنترل خودرو در سربالایی (HAC) و مدیریت پایداری خودرو (VSM) بهره می‌برد. از رقبای قیمتی این خودرو می‌توان به کیا اسپورتیج و جی ای سی امکو اشاره کرد که از شما دعوت می‌کنیم مطلب معرفی این دو خودرو را نیز در گجت نیوز مطالعه نمایید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
سانگ یانگ کوراندو جدید به سامانه خودروهای وارداتی آمد هاوال H6 هیبرید به سامانه خودروهای وارداتی آمد کیا اسپورتیج چینی به ایران می‌آید

نظر شما