شناسهٔ خبر: 66896789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار قم خبرداد؛

آغاز فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات در قم/ اخذ رأی با دو مدرک هویتی انجام می‌شود

شیما احمدزاده

فرماندار قم با بیان اینکه از ۷ خردادماه هیئت‌های اجرایی انتخابات در قم تشکیل شده است، گفت: ابلاغی در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات صورت نگرفته است.

صاحب‌خبر -

عباس ذاکریان، فرماندار قم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قم به صورت دستی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اخذ رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با دو مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ابلاغی در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات صورت نگرفته است، تاکید کرد: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم و وجود تجربه، آمادگی لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات وجود دارد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه تعداد اعضای هیئت‌های اجرایی شهرستان قم ۱۳ نفر است، گفت: ۶۶۵ شعبه اخذ رأی در استان قم داریم؛ لذا در رابطه با شعب اخذ رأی در قم هیچ تغییری نسبت به انتخابات مجلس وجود ندارد.

ذاکریان با اشاره به اینکه از ۷ خردادماه هیئت‌های اجرایی انتخابات در قم تشکیل شده است، گفت: هماهنگی با ادارات و بستر سازی لازم با همکاری سایر دستگاه‌ها به خصوص آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، شرکت برق و گاز برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما