شناسهٔ خبر: 66895276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محور اردبیل به آستارا پرترددترین محور استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: طی دو ماه اخیر محور اردبیل به آستارا، اردبیل به نیر و اردبیل به مغان محور‌های پرتردد استان بوده است.

صاحب‌خبر -

محور اردبیل به آستارا پرترددترین محور استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل امید نسیمی از افزایش ۲ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان داشت: در این مدت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است.
وی با اشاره به میزان ۱ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۷۴۰ تردد ثبت شده در مبادی ورودی و ۱ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۷۱ تردد در مبادی خروجی استان اردبیل تصریح کرد: طبق آمار افزایش ۴ درصدی تردد را در مبادی خروجی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد هستیم.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل اضافه کرد: طی ۲ ماه گذشته محور اردبیل - آستارا و بالعکس، اردبیل - نیر و بالعکس و اردبیل - مغان بالعکس را جزوه محور‌های پرتردد استان بودند.
وی گفت: در طی این مدت ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۲۳۱ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس،۲ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۵۳۸ تردد در محور اردبیل - نیر و بالعکس و یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۳۹ تردد نیز در محور اردبیل - مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.
نسیمی اضافه کرد: در ۲ ماه گذشته یک میلیون و ۹۳۲ هزار و ۹۵۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که در مدت یاد شده ۸۴ هزار و ۳۱۶ تردد در محور بران - قره‌آغاج، ۵۶ هزار تردد در محور مشگین‌شهر - کنگرلو و ۶۶ هزار و ۳۷۷ تردد نیز در محور جعفرآباد - بیله‌سوار بوده است.
وی اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان اردبیل ۷۷ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

نظر شما