شناسهٔ خبر: 66894749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت ۳۲ درصدی آزادراه مشهد-چناران

طرح ملی آزادراه مشهد-چناران از طرحهای مهم خدمت‌رسان به زائران رضوی

آزادراه مشهد-چناران از طرحهای مهم خدمت‌رسان به زائران رضوی با پیشرفت بیش از 30 درصد در حال اجراست.

صاحب‌خبر -

طرح ملی آزادراه مشهد-چناران از طرحهای مهم خدمت‌رسان به زائران رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری و انتقال آزادراه مشهد-چناران گفت: آزادراه مشهد-چناران در لیست طرح‌های  با اهمیت خراسان رضوی و از طرح‌های  مهم خدمت‌رسان به مردم به ویژه زائران است که نقش بسزایی در کاهش بار ترافیک و حوادث ناگوار محور کنونی مشهد-چناران دارد.
محمد مظهری افزود:  از طرفی با اتصال متروی گلبهار به پایانه غرب و انتهای خط ۳ متروی مشهد (داخل محدوده شهری)، مسیر‌های دسترسی مناسبی برای رفاه حال شهروندان و زائران ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۲ درصدی این طرح با اشاره به بازدید اخیر استاندار، شهردار و مدیران خراسان رضوی از این طرح  افزود: در این بازدید بر ضرورت و تسریع تکمیل حدود  چهارو نیم کیلومتر ابتدایی مسیر آزادراه که در داخل محدوده شهری قرار دارد و باید  از طریق شهرداری مشهد انجام شود، تاکید شد.
مدیرعامل شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری و انتقال آزادراه مشهد-چناران گفت: جلسات مستمری درباره ضرورت تأمین منابع مالی و آورده دولت در این  طرح ملی در وزارت راه و شهرسازی، استانداری خراسان رضوی و سازمان برنامه بودجه کشور تشکیل شده است تا  افزون بر تأمین منابع مالی سهم دولت در بخش عملیات اجرایی، با تملک اراضی باقی مانده در مسیر پکه از تعهدات دولت به شمار می‌رود اجرای آن با سرعت بیشتری انجام شود.

مظهری افزود: با توجه به مساعدت بنیاد بهره‌وری موقوفات، طبق دستور استاندار خراسان رضوی و  پیگیری درخصوص تأمین سهم آورده دولت در طرح به عنوان اولویت یک استان، این آزادراه در لیست طرح‌های با اهمیت خراسان رضوی برای بهره‌برداری در سال آینده در برنامه کاری این شرکت قرار دارد.

نظر شما