شناسهٔ خبر: 66892283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی مشهد:

احیای کارگروه ملی زیارت از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله «رئیسی» بود

موحدیان با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی، احیای کارگروه ملی زیارت بود، گفت: این کارگروه، برکات بسیاری از‌جمله تأمین زیرساخت‌های بخش زیارت را به‌دنبال داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «حسن موحدیان» رئیس شورای اسلامی مشهد در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی شخصیت خستگی‌ناپذیری بود که عمرش را، چه در زمان تولیت آستان قدس و چه در زمان ریاست جمهوری، برای خدمت به مردم ساکن در مناطق محروم صرف کرد، اطهار داشت: سرانجام در همین مسیر خدمت هم به فوز عظیم شهادت نائل آمد و به دیار حق شتافت.

وی با اشاره‌ای به حکم انتصاب شهید آیت‌الله رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: امام خامنه‌ای، سید ابراهیم رئیسی (ره) را نشات‌یافته از دیار پربرکت مشهد و برخوردار از صلاح و امانتداری و کارآزموده در مدیریت‌های کلان خواندند.

رئیس شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی، احیای کارگروه ملی زیارت بود، تصریح کرد: این کارگروه، برکات بسیاری از‌جمله تأمین زیرساخت‌های بخش زیارت را به‌دنبال داشت؛ شهرداری و دیگر سازمان‌ها باید به دنبال به نتیجه رسیدن مصوبات این کارگروه و ادامه‌دار بودن آن باشند.

موحدیان در ادامه با اشاره به حماسه حضور میلیونی ملت سرافراز ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت تصریح کرد: این حرکت پرشور، برگ زرینی در این ایام بود که تا تاریخ هست، به یادگار خواهد ماند؛ این حضور نشان از عشق و ارادت ملت به نظام و انقلاب اسلامی، قدرشناسی ملت از خادمان مخلص خود و نشان بصیرت مردم است.

وی گفت: از اهتمام و تلاش ویژه و شبانه‌روزی همکاران حوزه‌های مختلف شهرداری قدردانی می‌کنم؛ شهرداری شهر را برای جشن ولادت امام‌ رضا علیه‌السلام آماده کرده بود ولی با شهادت آیت‌الله رئیسی تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها لغو شد.

انتهای پیام/

نظر شما