شناسهٔ خبر: 66889056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

خدمت به مردم، رمز محبوبیت شهید آیت الله آل هاشم، بود

تبریز_ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت، گفت: عشق به خدا و جلب رضای او در خدمت به مردم، رمز محبوبیت شهید آیت الله آل هاشم، بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی فقیه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در  شهرستان آذرشهر، افزود: مکتب اسلام، برنامه ای جامع برای سعادت و تکامل بشر در سه محور عقاید، اخلاق و احکام دارد و عمل به آن ها سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد و هر کس این خصوصیات را داشته باشد خداوند محبتشان را در دلهای مردم قرار می دهد.

وی با اشاره به فرمایش امام علی(ع) درحکمت 10 نهج البلاغه که فرموده اند آنطور زندگی کنید که هرگاه از دست رفتید جاى شما در میان مردم خالى باشد و فراقتان برای مردم دردناک باشد اظهار داشت: این فراز از فرمایش امام علی (ع) برای همه تذکر و عبرت است و سیره شهدای خدمت همین طور بود و امروز مصداق آنرا در تشییع شهدای خدمت، به وضوح دیدیم که تک تک مردم مصیبت زده و عمیقا متاثر شدند .

حجت الاسلام فقیه با اشاره به تلاش های صادقانه دیگر شهدای خدمت خاطر نشان کرد: رئیس جمهور شهید، شهیدان امیر عبداللهیان ،مالک رحمتی و سردار موسوی ، با کار جهادی و جلب رضای خدا، مخلصانه و صادقانه کار کردند و چنان محبوبیتی کسب کردند که قدرشناسی مردم در تشییع این شهدا، بیانگر همین موضوع است.

آیین بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد حاج کاظم آذرشهر، با حضور اقشار مختلف جامعه بسیج شهرستان، برگزار شد.

نظر شما