شناسهٔ خبر: 66887325 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامي شهرستان اراک خبرداد

دستگيري توزيع کننده مواد مخدر و کشف بيش از 500 گرم ترياک در اراک

فرمانده انتظامي شهرستان اراک از دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر و کشف بيش از 500 گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "عليرضا معيريان " در تشريح اين خبر بيان داشت: مأموران انتظامي کلانتري 17 شهرستان اراک، با اطلاع از فعاليت يک نفر در امر خريد و فروش مواد مخدر در سطح اين شهرستان، بلافاصله اقدامات خود را جهت دستگيري اين فرد آغاز کردند. 
وي خاطر نشان کرد: پس از تحقيقات تکميلي و شناسايي دقيق مخفيگاه متهم و هماهنگي با دستگاه قضائي، طي يک عمليات هدفمند از سوي مأموران انتظامي کلانتري 17 اراک، توزيع کننده مواد مخدر دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش 500 گرم ترياک کشف شد. 
اين مقام انتظامي در پايان با قدرداني از تعامل مناسب شهروندان با پليس در اجراي مأموريتهاي مختلف پليسي، افزود: متهم دستگير شده در اين عمليات با تشکيل پرونده مقدماتي، براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

سارق سيم و کابل برق در خمين دستگير شد
 فرمانده انتظامي شهرستان خمين از دستگيري سارق سيم و کابل برق با اعتراف به 3 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 
 به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ " عبدالرضا جودکي" در تشريح اين خبر بيان داشت: طرح عملياتي تشديد مبارزه با سرقت کابل و سيم برق با هدف افزايش ضريب امنيتي در شهرستان خمين و ناامن کردن محيط براي سارقان و مالخران به اجرا گذاشته شد. 
وي گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان خمين موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت. 
وي افزود: مأموران کلانتري 11 شهرستان خمين با انجام اقدامات اطلاعاتي و ميداني و هدفمند کردن گشت هاي انتظامي و هماهنگي قضائي سارق را شناسايي و دستگير کردند. 
فرمانده انتظامي شهرستان خمين با اشاره به اعتراف متهم به 3 فقره سرقت سيم و کابل برق  ادامه داد: سارق پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد. 
اين مقام انتظامي در پايان بيان كرد: برقراري نظم و امنيت مطلوب، جلب رضايتمندي شهروندان و تحقق احساس امنيت، همواره سرلوحه کار پليس است و در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد و به شهروندان توصيه كرد: هوشياري مردم در برابر مجرمان از اقدام پليس كارآمدتر است و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ايستگاه پاياني خودروهاي شوتي در ساوه
  
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از توقيف دو دستگاه خودروي شوتي و کشف بيش از يک ميليارد و 700 ميليون ريال کالاي قاچاق خبر داد. 
 
به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجتبي جمالي"در اين باره گفت: با ادامه يافتن طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با خودروهاي شوتي، مأموران پليس آگاهي شهرستان ساوه در عملياتي مشترك با کلانتري 19 غرق آباد، 2 دستگاه خودروي سواري شوتي را شناسايي و متوقف کردند. 
وي افزود: پس از بازرسي از اين خودروها 100 کيلوگرم گردو، 150 کيلوگرم البسه و48 جفت کفش قاچاق کشف شد. 
اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش کالاهاي مکشوفه بنا بر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي، يک ميليارد و 740 ميليون ريال ارزيابي شده است، اظهار داشت: در اين عمليات 2 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند. 
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان با تأکيد بر استمرار طرح هاي عملياتي مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ريزي شده در تمام نقاط شهرستان، خاطر نشان کرد: سعي و تلاش پليس بر اين است که بيش از گذشته با همکاري و همدلي مردم و ديگر سازمان هاي مرتبط با اين پديده مقابله شود. 
 

نظر شما