شناسهٔ خبر: 66877505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشف ۱۴۰ میلیون تومان انواع کالای قاچاق در قاین

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ حسین رفعتی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند که خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس انواع کالای خارجی قاچاق شامل 4 دستگاه دوچرخه، چهار دست لباس موتورسواری و... کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال براورد شد.

جانشین انتظامی شهرستان قاین بیان کرد: مأموران در این زمینه یک خوردو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رفعتی‌نژاد با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست: در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

توقیف خودروی شوتی در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس نیز از توقیف یک دستگاه خودرو شوتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه شهید زارع شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی حوزه اسحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پژو  405 مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروی توقیف شده  هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان کرد: مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فولادی خاطرنشان کرد: از آنجایی که موفقیت پلیس در کشف کالاهای قاچاق نتیجه تعامل پلیس با مردم و شهروندان و استفاده از مشارکت اجتماعی است؛ از مردم  شریف و فهیم درخواست می‌کنیم هرگونه موارد مشکوک در زمینه کالای قاچاق را به پلیس اطلاع دهند.

کشف 6 فقره سرقت در بیرجند

 فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند نیز گفت: مأموران انتظامی این شهرستان 2 نفر سارق را دستگیر و 6 فقره سرقت را کشف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: با وقوع یک فقره سرقت خودرو از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مراتب برای توقف خودرو مذکور به واحدهای گشتی در سطح شهر بیرجند اعلام شد.

وی افزود: ماموران کلانتری 11شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 2 نفر سارق را در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان دستگیر و خودروی سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهار داشت: در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از سارقان دستگیر شده، نامبردگان به 5 فقره سرقت اماکن در حال ساخت نیز اعتراف کردند.

کارگر گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 252

نظر شما