شناسهٔ خبر: 67430130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خبر داد

آمادگی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در گیلان

محدثه مهدوی

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و گفت: گیلان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۱۵ تیرماه تا انتخاب نهایی رئیس‌جمهور منتخب مردم است.

صاحب‌خبر -

جواد شفیعی ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و اظهار کرد: به سبب تلاش و همکاری عوامل اجرایی همه ۲۶۸۸ شعب اخذ رای در گیلان راس ساعت ۸ صبح عملیات رای‌گیری و اخذ آرا از مردم را آغاز کردند و بدون توقف تا ساعت ۲۴ ادامه داشت که از حضور و مشارکت مردم آگاه و فهیم استان در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: شمارش آرا با تلاش و کوشش عوامل اجرایی و نظارتی از نخستین ساعات بامداد ۹ تیرماه در شعب آغاز شد و به پایان رسید و صورت‌جلسه ۴۶ هیات اجرایی به ستاد انتخابات استان ارسال شد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: افراد واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم شرکت کرده‌اند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه ۳۵ هزار عوامل اجرایی، انتظامی، نظارتی، امنیتی و بازرسی فرآیند برگزاری انتخابات را برعهده داشتند، افزود: از مجموع ۲۶۸۸شعبه اخذ رای، ۲۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۸ شعبه سیار و ۹۷۵ شعبه شهری و ۱۷۱۳ شعبه روستایی بودند.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام ستاد انتخابات کشور مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند، فعالیت تبلیغاتی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از فردا آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

نظر شما