شناسهٔ خبر: 66883762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبر‌های ورزشی ۷ خرداد فارس

خبرهای ورزشی هفتمین روز خرداد در استان فارس را اینجا بخوانید.

صاحب‌خبر -

خبر‌های ورزشی ۷ خرداد فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس؛ تیم ملی فوتبال دختران ایران با هدایت پروانه کران خسروی مربی شیرازی و حضور دینا قربانی و زهرا نصیری از استان فارس قهرمان مسابقات فوتبال دختران زیر ۱۵ سال کافا شدند. ملی پوشان تیم ملی فوتبال دختران ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان قهرمان این مسابقات شدند.
***
سر مربی تیم ملی فوتسال بانوان ۲۰ بازیکن را به اردو تیم ملی دعوت کرد. مهتاب بنایی از استان فارس به این اردو دعوت شده و از ۱۷ خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال تمرینات خود را آغاز می‌کند.
*********
کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برترین بازیکنان سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان را معرفی کرد. در این لیست حسین جهانی ، طا‌ها شکوهی و بهرام رستمی از تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان بهترین بغل راست، مربی و پدیده لیگ سی و ششم معرفی شدند.
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور، در حالی به کار خود پایان داد که تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نماینده فارس نایب قهرمان این دوره ازمسابقات شد. تیم مس کرمان قهرمان قهرمان این مسابقات شد
***
اعلام زمان برگزاری مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان
مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان ۲۱ خرداد در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد. محمدحسین شیرصفت و علیرضا رضایتی دوورزشکار فارسی در اوزان٥٥ و٨٤ در این مسابقات حضور دارند. رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته قرار بود روز‌های ۲ و ۳ خرداد در تهران برگزار شود که با شهادت رئیس جمهور و هیات همراه، لغو شد. مسابقات قهرمانی آسیا روز‌های ۳۰ شهریور الی یک مهر در هانگژو چین برگزار می‌شود.
*****
مسابقات زیبایی اسب عرب استان فارس در رده آماتور با حضور ۷۰ راس اسب فردا در شهر لپویی شهرستان زرقان برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ با حضور در باشگاه سوارکاری لپویی این مسابقات را تماشا کنند.

نظر شما