شناسهٔ خبر: 67339316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان مطرح کرد؛

تبیین خدمات شهید جمهور منشأ مشارکت امیدوارانه مردم در انتخابات

بندرعباس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تبیین ابعاد مختلف خدمات دولت رئیس جمهور شهید را منشأ حضور و مشارکت حداکثری و امیدوارانه مردم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی یکشنبه شب در نشست شورای اطلاع‌رسانی هرمزگان که با دستورکار برنامه‌ریزی برای گرامیداشت چهلم شهدای خدمت برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری باشکوه اربعین شهدای خدمت اهمیت بسیاری دارد و نباید در میان مسائل مهم جامعه حق شهدای خدمت گم شود.

وی افزود: تبیین دستاوردهای و عملکرد دولت رئیس‌جمهور شهید علاوه بر تأثیر بسیار بر مشارکت آگاهانه مردم، در انتخاب اصلح نیز به مردم کمک می‌کند و لازم است همزمان با آئین‌های دعای پرفیض کمیل مراسم گرامیداشت سید الشهدا خدمت و یاران ایشان نیز برنامه‌ریزی شود.

کامرانی عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار تبیین باشند و دستاوردهای دولت را بصورت‌های هنرمندانه اطلاع رسانی کنند که در این بین نقش مدیران روابط‌عمومی اهمیت ویژه‌ای دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح‌کرد: با توجه به اینکه شهید آیت الله رئیسی بخش عمده‌ای از دوران خدمت خود را در دستگاه قضائی بودند لازم است از فرصت هفته قوه قضائیه برای معرفی دستاوردهای شهید آیت الله رئیسی استفاده کنند.

نظر شما