شناسهٔ خبر: 66883495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سردار فدوی:

مردم در سایه وفاق شکل گرفته در کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم باید در سایه وفاق و همدلی که به واسطه شهادت رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت شکل گرفته حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز _دوشنبه، هفتم خرداد_ در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سپاه پاسداران در این سال‌ها در هر عرصه‌ای که انقلاب و نظام نیاز داشته خدمت و نوکری کرده است.

وی افزود: پاسداران در تمام عرصه‌ها مورد نیاز انجام تکالیف و با همه توان و بدون خستگی پای کار بوده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به پشتوانه مردمی این انقلاب را به پیروزی رساند و این مهم که زادگاه ایشان در استان مرکزی است افتخار برای این استان است.

فدوی اظهار کرد: مردم استان مرکزی با این پشتوانه بزرگ در همه اموراتی که جلوه حضور و بروز جبهه حق است، باید پیش قدم باشند.

وی گفت: یکی از تجلیاتی که امام راحل (ره) بنیان نهاد انتخابات است که در ۱۲ فروردین مردم به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

فدوی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم باید در سایه وفاق و همدلی که به واسطه شهادت رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت شکل گرفته حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

وی افزود: مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی در این ۴۵ سال نشان داده‌اند که تا پای جان، همراه انقلاب هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های برتر دنیا است، دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال شکست دادن این نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را کرده‌اند، اما با توکل بر خدا و بصیرت ملت به هدف خود نرسیده‌اند.

فدوی افزود: امروز همه ما شاهدیم که دشمنان انقلاب به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

وی اضافه کرد: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می‌شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پشتوانه‌های بی‌شماری مانند شهدا دارد که هر یک می‌توانند توطئه‌های بی‌شماری را از بین ببرند.

فدوی افزود: امام راحل (ره) در سال ۵۷ فرمودند که این انقلاب به پیروزی کامل خود رسیده و به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان (عج) تحویل داده می‌شود، دشمنان با کارهای خود فقط زحمت ما را زیاد می‌کنند.

وی با اشاره به پیروزی جبهه حق در مقابل جبهه باطل گفت: خداوند متعال قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفته و همواره آنان را با شکست مواجه کرده است، اما آن‌ها همچنان به دنبال خباثت‌های خود هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: دشمنان خبیث و شیاطین دنیا درصدد هستند که حضور حداقلی را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم‌.

فدوی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم که هدف دشمن محقق نشود، تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی باید با هوشیاری کامل همچون گذشته پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و مانع تحقق هدف دشمنان نظام شوند.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین از زحمات سردار محسن کریمی قدردانی و سردار مرتضی عمو مهدی به عنوان فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد.

نظر شما