شناسهٔ خبر: 66878901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد؛

وفاق و همدلی زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 

اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری و صیانت از انقلاب را مهمترین هدف این نهاد عنوان کرد و افزود: وفاق و همدلی زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار حکومت اسلامی به پشتوانه مردمی است و این افتخار بزرگی برای زادگاه ایشان است.

وی ادامه داد: مردم استان به واسطه این پشتوانه بزرگ می‌توانند در همه اموراتی که جلوه حضور و بروز جبهه حق است، پیش قدم باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مردم سالاری دینی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از تجلیاتی که حضرت امام راحل بنیان نهاد انتخابات است که در ۱۲ فروردین مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند.

وی تاکید کرد: انتظار است در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم در سایه وفاق و همدلی که به واسطه شهادت رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت شکل گرفته، حضوری پرشور و شعور داشته باشند.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه مردم ما در این ۴۵ سال نشان داده‌اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده‌اند؛ ادامه داد: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می‌شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های برتر دنیا است، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال به شکست کشاندن این نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را کرده‌اند اما با توکل بر خدا و بصیرت ملت به هدف خود نرسیده‌اند و شاهدیم به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه‌های بی شماری مانند شهدا داریم که هر کدام می‌توانند توطئه‌های بیشماری را از بین ببرند.

سردار فدوی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ فرمودند که این انقلاب به پیروزی کامل خود رسیده و به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان (عج) تحویل داده می‌شود، در حالی که دشمنان با کارهای خود تنها زحمت ما را زیاد می‌کنند.

سردار فدوی ادامه داد: سال‌های زیادی است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ پیروز می‌شود و خداوند متعال قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفته و همواره آنان را با شکست مواجه کرده است اما همچنان در پی خباثت‌های خود هستند.

وی افزود: شیاطین دنیا درصدد هستند که حضور حداقلی را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم اما باید هوشیار بود که هدف دشمن محقق نشود.

سردار فدوی ادامه داد: به برکت امامین انقلاب، سپاه پاسداران در طی این سال‌ها در هر عرصه‌ای که انقلاب و نظام نیاز داشته است خدمت و نوکری کرده است. پاسداران در انجام تکالیف، با همه توان و بدون خستگی پای کار بوده و هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره و تصریح کرد: استان مرکزی در برخی عرصه‌ها از جمله مسکن پاسداران رتبه برتر کشور را دارد.

نظر شما