شناسهٔ خبر: 66882916 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

رجبی: امیدوارم فردا امتیاز کامل را بگیریم

رجبی: امیدوارم فردا امتیاز کامل را بگیریم

صاحب‌خبر -

حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر اظهار داشت: درباره بازی فردا با گل گهر باید بگویم که بازی سختی داریم چرا که این تیم ساختار دفاعی و نظم تیمی خوبی دارد و این کار را برای ما سخت می‌کند. بچه‌های ما شرایط خوبی دارند و ریکاوری و تمرینات خوبی داشتند و امیدوارم امتیاز کامل را بگیریم و فوتبال زیبایی ارائه بدهیم.

او ادامه داد: نکته‌ای که باید بگویم این است که امسال درباره ساختار دفاعی ما بحث زیادی شده و می‌گویند استقلال تیم دفاعی است؛ ما بهترین تیم از نظر دفاع تیمی هستیم، اما در فاز تهاجمی هم جزو سه تیم برتر هستیم و این نشان می‌دهد که تیم ما تیم تهاجمی نیز است. در سال‌های گذشته نیز تیم‌هایی که کمتر گل خورده داشتند شانس قهرمانی بیشتری داشتند و زمان برانکو و مجیدی این اتفاق رخ داد. من فکر می‌کنم ما در بخش هجومی به تغییرات و برنامه‌های دیگر هم نیاز داشته باشیم و بتوانیم در آینده کیفیت بهتری ارائه بدهیم.

رجبی (درباره اظهارنظر سرمربی گل گهر که اعلام کرد درباره داوری صحبت نکنند) گفت: این حواشی بود که در این چند روز به آن پرداخته شد و تنها راه نجات فوتبال ما VAR است تا بیاید و دیگر صحبتی نباشد. ما امیدمان به ساق بچه‌های خودمان است. تیم ما هفته‌ها صدر بود و بازیکنان لیاقت خود را نشان دادند و الان هم قهرمان هستند. ما در این دو هفته با تمام وجود می‌جنگیم و منتظر لغزش پرسپولیس هستیم و امیدواریم که بتوانیم هر ۶ امتیاز دو بازی را بگیریم.

نظر شما