شناسهٔ خبر: 66879290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

طی دو بازه زمانی؛

مرحله نهایی بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خرداد ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود

مرحله نهایی بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دو قسمت برادران و خواهران به ترتیب در تاریخ های ۶ تا ۹ خرداد و ۱۳ تا ۱۶ خرداد در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، مقرر بود مرحله نهایی بخش آوایی خواهران در تاریخ ۲ تا ۵ خرداد برگزار شود که با توجه به شهادت خادم الرضا (ع) شهید آیت الله دکتر رئیسی و همراهان شهید ایشان و محدودیت‌های ایجاد در برگزاری این برنامه تصمیم بر آن شد که این بخش در تاریخ ۱۳ تا ۱۶خرداد برگزار شود.

در این مرحله بالغ بر ۳۳۶ نفر در گروه برادران و ۲۸۵ نفر در گروه خواهران در ۱۱ رشته شامل: قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مداحی، سخنوری، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل به رقابت خواهند پرداخت.

اختتامیه بخش آوایی برادران در صبح روز چهارشنبه مورخ ۹ خرداد و اختتامیه بخش آوایی خواهران صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۶ خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مرحله نهایی بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خرداد ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود

همچنین آیین اختتامیه سایر بخشها و رشته‌های این جشنواره در روز جمعه مورخ ۱۱ خرداد ماه با حضور برگزیدگان ۵ بخش ادبی، پژوهشی، فناوری، هنری و معارفی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

در آیین اختتامیه سایر بخش‌ها قرار است از ۳۴ برگزیده در بخش ادبی، ۴۱ برگزیده در بخش پژوهشی، ۲۲ برگزیده در بخش فناوری، ۶۳ برگزیده در بخش هنری و ۱۵۸ برگزیده در بخش معارفی (مجموعا ۳۱۸ نفر) تقدیر به عمل آید.

نظر شما