شناسهٔ خبر: 66878986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس دانشکده بهداشت مشهد:

ماندگاری خدمات پرشمار حوزه سلامت شهید آیت الله رئیسی در اذهان مردم قدرشناس

خدمات مؤثر و پرشمار حوزه سلامت شهید آیت الله رئیسی در اذهان مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

ماندگاری خدمات  پرشمار حوزه سلامت شهید آیت الله رئیسی در اذهان مردم قدرشناس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دولت مردمی سیزدهم تلاش‌های زیادی از طرف همه خدمتگزاران مردم در این دولت و به‌ویژه شهید آیت الله رئیسی در همه حوزه‌ها از جمله حوزه سلامت انجام شد و به طور قطع خدمات این ۳ سال این رئیس جمهور شهید تا ابد در اذهان مردم قدرشناس باقی خواهد ماند.

دکتر مهدی قلیان با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ در دانشکده بهداشت مشهد؛ تجهیز آزمایشگاه بهداشت محیط و حرفه‌ای با اعتبار  یک و نیم میلیارد تومان، تجهیز کارگاه آموزشی آمار و ابرکامپیوتر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، راه‌اندازی آزمایشگاه آکوستیک در گروه بهداشت حرفه‌ای برای نخستین بار در کشور با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، راه‌اندازی اتاق آزمایشگاه نور برای نخستین بار در کشور با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و جابه‌جایی دانشکده بهداشت مشهد از محل قدیم به به مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در فضای ۵ هزارو  ۵۰۰ مترمربع را از این خدمات اعلام کرد..
وی افزود: مجتمع آموزشی شهید خوارزمی از بزرگترین طرح‌های  آموزشی کشور در سال‌های اخیر بود که در این مجموعه ۴ دانشکده دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جمله دانشکده بهداشت مستقر شد.

رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از ویژگی شاخص این دانشکده در این ۳ سال پیشرفت قابل توجه در حوزه پژوهش بوده که رتبه آن در میان دانشکده‌های بهداشت سراسر کشور با صعود ۸ پله‌ای از ۱۲ به ۴ ارتقاء یافت.
دکتر قلیان با بیان این که مهمترین خواسته مردم از رئیس آینده ادامه راه پرافتخار دولت مردمی سیزدهم است، تأکید کرد: فردی که می‌خواهد در دولت چهاردهم و در رأس این مجموعه قرار بگیرد باید راه شهید آیت الله رئیسی را به‌خوبی ادامه دهد و از همه حوزه‌ها از جمله حوزه سلامت در مسیر پیشرفت و ارتقاء کشور حمایت لازم و کامل کند.

نظر شما