شناسهٔ خبر: 66878856 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

از کشف بیش از ۲ و نیم کیلو تریاک تا کشف ۳۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ باهنر در تحقیقاتی از فعالیت یک قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند و تحقیقاتی نامحسوس برای دستگیری این فرد آغاز شد. 

وی افزود: سرانجام ماموران گشت انتظامی این توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل وی مقدار دو کیلو و ۶۶۰ گرم تریاک و مشتقات آن را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به دستگیری متهم و معرفی وی به مراجع قضائی، از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به اطلاع برسانند تا در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف سیگار قاچاق از یک واحد صنفی در تاکستان 

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش سیگار قاچاق در یکی از واحد‌های صنفی شهرستان تاکستان بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پس هماهنگی با مرجع قضایی، به واحدصنفی مورد نظر اعزام و در بازدید ازآن، هزار و ۲۸۰ نخ انواع سیگار قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگار‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۲ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

خرده فروش مواد مخدر در مهرگان دستگیر شد 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهر مهرگان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز پس از شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم مقدار ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۳۸۰ گرم سوخته تریاک را کشف کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به معرفی این فرد قاچاقچی به مراجع قضائی بیان کرد:اعتیاد مهمترین دغدغه پلیس بوده و در این خصوص پلیس با تمام توان خود در مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر از هبچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

کشف ۳۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق 

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تداوم اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن رامتوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و دربازرسی ازآن، ۳۰ کیسه به وزن هزارو ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی کود‌های شیمیایی کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۰ میلیون ریال اعلام شده است، گفت: دراین خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد اضافه کرد: پلیس با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

نظر شما