شناسهٔ خبر: 66874362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فضای تبلیغی در شهر قزوین بیشتر از استان‌های کشور است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: فضای تبلیغی در شهر قزوین به لحاظ بالا بودن تعداد مراکز فرهنگی و اماکن تبلیغی بیشتر از استان‌های کشور است.

صاحب‌خبر -

علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین حدود ۵۰ درصد درآمد‌های خود را از حوزه تبلیغات در فضای شهری تامین کرده و برای نماد‌ها و مبلمان شهری هزینه می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های تبلیغاتی در سطح شهر قزوین از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت می‌کنند، اضافه کرد: ساخت و نصب نماد‌ها در قزوین طی یک دوره‌ای مورد غفلت واقع شد، اما با توجه به مقدار بودجه سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، امسال نگاه ویژه تری به آن خواهیم داشت.

منجم با بیان اینکه در ۲ سال گذشته از نماد‌های بومی در سطح شهر قزوین استفاده شده است، یادآور شد: نصب ۱۵ سردیس مفاخر استان قزوین در سه نقطه از شهر، نصب مجسمه شهیدان حسن پور، لشکری و همچنین ساخت سردیس عبیدزاکانی و حمدالله مستوفی از اقدامات سال گذشته بود.

به گفته این مسئول، در ایام نوروز توجه ویژه‌ای به اماکن گردشگری استان قزوین صورت گرفت و در موضوع پنجاه به در به عنوان یک مراسم بومی و سنتی تبلیغات مفیدی برای آن در سطح شهر انجام شد.

نظر شما