شناسهٔ خبر: 66874149 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جزئیات جذب بدون سقف معلم در شهرستان‌های استان تهران با آغاز نقل و انتقالات

شهره دانشیار

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه در نقل و انتقالات فرهنگیان، سقفی برای جذب معلم در شهرستان‌های استان تهران نداریم گفت: نیازمند حضور همکاران از سراسر کشور و در همه رشته‌ها در مدارس شهرستان‌های استان تهران هستیم. این در حالیست که با در نظر گرفتن افزایش ۲۰ درصد امتیاز برای فرهنگیان متقاضی انتقال به شهرستانهای تهران، سامان دهی بهتری در حوزه نیروی انسانی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

مسعود بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شهرستان‌های استان تهران با توجه به وضعیت تراز نیروی انسانی، تعداد زیادی از همکاران، متقاضی خروج از استان هستند گفت: در سامانه نقل و انتقالات همه ساله در تابستان یک عرضه و تقاضا وجود دارد که به دلیل فراهم نبودن شرایط حضور همکاران از سایر استان‌ها به تهران و نیاز به نیروی انسانی، امکان آزاد کردن نیرو وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده امسال برای اولین بار برای شهرستان‌های استان تهران ۲۰ درصد افزایش امتیاز در جدول اعمال می‌شود افزود: در سامانه نقل و انتقالات یک جدول وجود دارد که همه شرایط افراد از جمله سنوات، مدرک تحصیلی، فرزند، شرایط حاد پزشکی و ... در جدول امتیازات لحاظ می شود؛ بر این اساس به همکار متقاضی امتیازی داده می‌شود که ملاک تصمیم‌گیری سامانه برای افزایش بیشتر احتمال نقل و انتقال به شهرستان‌های تهران خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه امسال برای اولین بار طبق رایزنی‌های انجام شده این امتیاز لحاظ شده است ادامه داد: کسی که مقصد نقل و انتقالش یکی از مناطق شهرستان‌های استان تهران باشد، ۲۰ درصد افزایش امتیاز با ضریب 1.2 برای او محاسبه می‌شود و تقریبا تا حدود زیادی انتقال افراد را قطعی می‌کند.

بهرامی با بیان اینکه هر کدام از همکاران در سراسر کشور، در هر رشته‌ای، در هر جنسیتی و در هر مقطع تحصیلی که قصد انتقال به استان تهران را دارند می‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند گفت: طبق دستورالعمل از پنجم خرداد تا پنجم تیرماه سامانه امکان ثبت درخواست برای فرهنگیان را میسر کرده است و بعد از این تاریخ فرآیند پردازش آغاز می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما