شناسهٔ خبر: 66873660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدرسه دخترانه ۶ کلاسه در روستای "هفت‌چشمه" ایلام افتتاح شد

ایلام - ایرنا - مدرسه دخترانه ۶ کلاسه زنده یاد "محمدرضا حیدری" در روستای هفت چشمه شهر ایلام با حضور معاون توسعه و مدیریت،پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، روز دوشنبه در آیین افتتاح این مدرسه، با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: این مدرسه با اعتباری بیش از ۱۵٠ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

"جلال حمره" با بیان اینکه زیربنای این مدرسه یک هزار و ۵۰ متر مربع است، افزود: هزینه ساخت این مدرسه از محل اعتبارات استانی و سفر رئیس جمهور شهید به استان در دور اول سفرهای استانی تامین شده و امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۵ هزار دانش‌آموز در یک هزار و ۲۰۰ فضای آموزشی در این استان ایلام در حال تحصیل هستند، گفت: در حال حاضر تعداد ۳۸ پروژه و فضای آموزشی در این استان در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از ۸۹ پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی با ۲۸۶ کلاس درس و ۴۲ هزار و ۲۸۰ متر مربع زیربنا، جایگزینی ۱۵ مدرسه کانکسی در مناطق عشایری و محروم با ساخت یک مدرسه استاندارد، استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۶۰ فضای آموزشی با ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس، ساخت و تعمیر آبخوری و سرویس بهداشتی مدارس در ۶۵ مدرسه با ۲۷۶ کلاس درس از جمله خدمات دولت سیزدهم در طی سه سال اخیر در این استان بوده است.

به گزارش ایرنا، این مراسم با "صفرعلی یازرلو"، معاون توسعه و مدیریت،پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی کشور، "جلال حمره" مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

زنده یاد " محمدرضا حیدری" از فرزندان استان ایلام بود که مسؤلیت اداره کل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان‌های ایلام و لرستان را به عهده داشت و در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

دیروز نیز با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استانی و شهرستانی کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در روستای " چالاب" مهران به زمین زده شد.

نظر شما