شناسهٔ خبر: 66871272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درادامه طرح نهضت ملی مسکن

نخستین سند اعیانی طرح ملی مسکن در زاهدان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از اخذ نخستین سند اعیانی بلند مرتبه سازی طرح نهضت ملی مسکن استان در سایت آرمانشهر زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

اخذنخستین سند اعیانی طرح نهضت ملی مسکن کشور در زاهدان

به گزارش خبرگذاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری در سومین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان در سال جاری گفت: طرح نهضت ملی مسکن برای رفاه حال مردم است و سازمان ثبت اسناد نیز با صدور سند برای مالکان یاریگر دولت در این بخش است.
وی تاکید کرد: اقدامات جدی به جهت سرعت بخشیدن به ساخت واحد‌های نهضت مسکن در سیستان و بلوچستان انجام شده که در نتیجه توانستیم با اتخاذ سیاست‌های درست در حوزه تفکیک اراضی نهضت مسکن در سطح بلوک مرحله پایان کار را برای واحد‌های ساخته شده در سطح حتی یک بلوک ۱۲ واحدی پشت سر بگذاریم و امروز موفق شدیم اولین اسناد مالکیتی اشخاص را به نام متقاضیان دریافت کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: هر کجا واگذاری واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن انجام شود، این اداره کل در راستای تکریم حقوق شهروندان پیگیر روند صدور سند برای رفاه حال مردم خواهد بود.
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان واگذار شده که اخذ سند اعیانی برای هر یک از واحد‌ها در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
اکبری طرح عظیم نهضت مسکن را بزرگترین یادگار دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید دانست.

نظر شما