شناسهٔ خبر: 67383013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

«شهید رئیسی» سنجه‌ای برای تحقق مفهموم «ما می‌توانیم» بود

فریبا قاسمی

استاندار قزوین گفت: اعتماد مردم به شهید رئیسی منجر شد که دولتی بر سر کار بیاید که ترازی برای سنجیدن حسن و قبح عملکرد در فضای پیش روی اجرایی کشور و سنجه‌ای برای تحقق مفهوم «ما می‌توانیم» باشد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه ۶ تیر ماه در مراسم افتتاحیه ۱۱۹۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، در شهر مهرگان اظهار کرد: امروز که برای افتتاح یک پروژه بزرگ گردهم آمدیم، از مردم ایران اسلامی بابت انتخاب شهید آیت‌الله رئیسی، که هدفی جز خدمت‌رسانی با تعهد و اخلاص نداشت ممنون هستیم و شاهد آنیم که انتخاب مردم، اقدامات و برکات زیادی را برای کشور به همراه داشت.

استاندار قزوین در ادامه افزود: این اعتماد منجر شد که دولتی بر سر کار بیاید که ترازی برای سنجیدن حسن و قبح عملکرد در فضای پیش روی اجرایی کشور و سنجه‌ای برای تحقق مفهوم «ما می‌توانیم» باشد.

اعلایی گفت: منازلی که امروز در حال تحویل به مردم است در یک بازه زمانی یک و نیم ساله ساخته شده است و این مهم در حالی اتفاق افتاده که دولت‌های قبل ساخت مسکن را وظیفه دولت نمی‌دانستند. امروز دغدغه هزاران خانواده در حوزه مسکن رفع می‌شود و امیدواریم منازل این عزیزان منشأ نور و برکت و رزق فراوان باشد.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: دولت‌های بعدی دیگر نمی‌توانند بگویند نشد و نمی‌شود چراکه آیت‌الله رئیسی نشان داد که همه اتفاقات مثبت را می‌توان در این کشور رقم زد و همین موضوع باعث ایجاد یک تراز مدیریتی در کشور شد.

استاندار قزوین در پایان اظهار کرد: مردم در روزهای پیش‌رو می‌توانند برای آینده یک مسیر توأم با پیشرفت، عدالت، انصاف، اقتدار و عزت را رقم بزنند و لازم است که در انتخاب اصلح دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما