شناسهٔ خبر: 66870110 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکنش ها و تظاهرات به حمله ارتش اشغالگر به اردوگاه آنروا؛

یورش عراقیها به رستوران KFC در پی جنایت صهیونیستها

عراقی‌های خشمگین در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان رفح و حمایت آمریکا از این جنایت‌ها به رستوران آمریکایی KFC در بغداد حمله و آن را تخریب کردند.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس تاکید کرد آمریکا و دولت بایدن مسئول جنایت هولناک اردوگاه رفح هستند.

 

حمله عراقی‌ها به رستوران آمریکایی KFC در محکومیت جنایت رفح
به گزارش کانال تلگرامی صابرین نیوز، عراقی‌های خشمگین در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان رفح و حمایت آمریکا از این جنایت‌ها به رستوران آمریکایی KFC در بغداد حمله و آن را تخریب کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11156536"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244538/11156536?width=600&height=350"></script></div>

تجمع حامیان فلسطین در پایتخت اتریش در اعتراض به جنایت رفح
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری از تجمع حامیان فلسطین در شهر وین پایتخت اتریش در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان رفح پخش کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11157139"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244538/11157139?width=600&height=350"></script></div>

 

جنبش حماس: آمریکا و دولت بایدن مسئول جنایت هولناک اردوگاه رفح هستند
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه جنایت دیگری را علیه آوارگان فلسطینی در غرب رفح که صد‌ها هزار نفر در آنجا ساکن هستند، مرتکب شد و طی آن ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند که بیشتر آنها زن و کودک هستند. این جنایت، بی‌اعتنایی و اهانت آشکار به حکم اخیر دیوان بین‌المللی دادگستری است که توقف فوری حمله به رفح را خواستار شده بود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11156542"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244538/11156542?width=600&height=350"></script></div>

جنبش حماس تأکید کرد: ما دولت آمریکا و جو بایدن را به طور ویژه مسئول این جنایت می‌دانیم، زیرا اگر حمایت‌های این کشور و چراغ سبز آن برای حمله به رفح با وجود حضور گسترده آوارگان در آنجا نبود، دشمن صهیونیستی نمی‌توانست چنین جنایتی را مرتکب شود.

حماس همچنین اجرای فوری احکام و تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری و فشار بر رژیم اشغالگر جهت توقف جنایات و ریختن خون غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان، کودکان و افراد سالخورده را خواستار شد.

این جنبش در ادامه بیانیه خود از همه طرف‌ها به ویژه مصر خواست رژیم صهیونیستی را برای خروج نیرو‌های خود از گذرگاه رفح برای ازسرگیری فعالیت این گذرگاه و تسهیل خروج مجروحان و بیماران و ورود کمک‌های بشردوستانه تحت فشار قرار دهند.

حماس تاکید کرد جامعه جهانی و سازمان ملل و همه طرف‌های ذی‌ربط باید برای توقف فوری نسل‌کشی علیه ملت فلسطین که بیش از هفت ماه است ادامه دارد، تحرک فوری انجام دهند و از ملت فلسطین در برابر ماشین کشتار و تروریسم صهیونیست‌ها که به دنبال کوچاندن این ملت و نابودی آرمان ملی آن هستند، حمایت کنند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پایان بیانیه خود از ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان خواست برای توقف تجاوز و نسل کشی در نوار غزه، فعالیت‌ها و اقدامات خود را ضد رژیم اشغالگر صهیونیستی شدت بخشند و خشم خود را بر سر این رژیم فریاد بزنند.

 

جنبش انصار الله: آمریکا مسئول اصلی کشتار رفح و جنایت ها در نوار غزه است
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه ای جنایت رژیم صهیونیستی را در اردوگاه آوارگان فلسطینی در شمال غرب رفح با 40 شهید و ده ها زخمی را به شدت محکوم کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11156543"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244538/11156543?width=600&height=350"></script></div>

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است: ما قتل عام فجیع آوارگان فلسطینی در شمال غرب رفح به دست رژیم صهیونیستی را که ده ها شهید و مجروح برجای گذاشت، به شدت محکوم می کنیم. نسل کشی اسرائیل علیه آوارگان غزه نشان دهنده سطح بالای وحشیگری و جنایتکار بودن دشمن اسرائیلی است.

این بیانیه می افزاید: کشتار غیرنظامیان بار دیگر شکست دشمن را ثابت کرد و به جهانیان نشان داد که این رژیم به قوانین بین المللی اهمیتی نمی دهد و به تصمیمات دیوان بین المللی دادگستری توجهی نمی کند.

دفتر سیاسی جنش انصارالله تأکید کرد: ما آمریکا را مسئول کامل کشتار رفح و سایر قتل عام ها در نوار غزه می دانیم، زیرا این کشور حامی اصلی موجودیت دشمن صهیونیستی است.

جنبش انصار الله از جامعه جهانی خواست بر دشمن صهیونیستی فشار بیاورد تا نیروهای خود را از گذرگاه رفح خارج و این گذرگاه را برای ارسال کمک ها به نوار غزه بازگشایی کند.

 

تظاهرات ساکنان طولکرم در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در رفح
به گزارش شبکه خبری قدس، ساکنان شهرک "عنبتا" در شرق طولکرم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان رفح تظاهرات کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11156537"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244538/11156537?width=600&height=350"></script></div>

 

تظاهرات محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در رفح در رام الله
به گزارش خبرگزاری شهاب، ساکنان شهرک "المزرعه الغربیه" در شمال رام الله با برگزاری تظاهرات، جنایت جدید صهیونیست‌ها را در اردوگاه آوارگان رفح محکوم کردند و در حمایت از مقاومت مسلحانه شعار سر دادند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11156538"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244538/11156538?width=600&height=350"></script></div>

 

تظاهرات آوارگان فلسطینی ساکن اردن در محکومیت جنایت رفح
به گزارش شبکه خبری قدس، ساکنان اردوگاه آوارگان فلسطینی "البقعه" در اردن جنایت جدید رژیم صهیونیستی را در اردوگاه رفح محکوم کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11156539"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244538/11156539?width=600&height=350"></script></div>

 

تظاهرات مردم ترکیه در محکومیت جنایت اردوگاه رفح
به گزارش خبرگزاری شهاب، مردم ترکیه با تظاهرات مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در شهر استانبول، جنایت حمله این رژیم را به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح محکوم کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11156540"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244538/11156540?width=600&height=350"></script></div>

 

جهاد اسلامی: حمله به آوارگان در رفح مؤید شکست نظامی رژیم صهیونیستی است
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: قتل عامی که دشمن صهیونیستی در شمال غرب رفح مرتکب شد، مصداق بارز جنایت جنگی است که بر جنایات جنگی و نسل کشی این رژیم افزوده شده است.

جهاد اسلامی تأکید کرد: هدف قرار دادن غیرنظامیان در اردوگاه‌های آوارگان در رفح، مؤید عمق شکست نظامی دشمن است. دشمن برای جبران ناکامی‌های میدانی، غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

این جنبش خاطرنشان کرد: علت اصلی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حمایت‌های واشنگتن و کشور‌های اروپایی از این رژیم است.

یورش عراقیها به رستوران KFC در پی جنایت صهیونیستها یورش عراقیها به رستوران KFC در پی جنایت صهیونیستها یورش عراقیها به رستوران KFC در پی جنایت صهیونیستها یورش عراقیها به رستوران KFC در پی جنایت صهیونیستها یورش عراقیها به رستوران KFC در پی جنایت صهیونیستها

نظر شما