شناسهٔ خبر: 66865599 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشت ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی به مدار تولید

بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی با تلاش دولت سیزدهم به چرخه تولید برگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دولت سیزدهم بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی صنعتی در استان مرکزی به چرخه تولید برگشتند.

شرکت صنایع آذراب تولید کننده تجهیزات نفت، گاز و انرژی که پیش از دولت سیزدهم با مشکلات متعدد مالکیتی و مدیریتی روبرو شده و تولید آن به صفر نزدیک شده بود، با آغاز دولت سیزدهم در مسیر احیا قرار گرفت.

مشکلات مالکیتی و سهامداری این شرکت با حضور رئیس جمهور شهید در سفر استانی ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ و دستور مستقیم شهید رئیسی برطرف شد.

مخلص الائمه استاندار مرکزی به خبرگزاری صداوسیما گفت: با دستور و پیگیری رئیس جمهور شهید بخش اصلی سهام آذراب به سازمان انرژی اتمی واگذار شد و با حل مشکلات مدیریتی این صنعت مادر تخصصی کشور به ریل تولید برگشته است.

او افزود: شهید رئیسی در جریان سفر به استان مرکزی با حضور در جمع کارگران شرکت آذراب در خطوط تولید این شرکت همت کارگران و کار و تلاش را از سرمایه‌های ارزشمند کشور دانسته بود و به کارگران امید احیا شرکت آذراب را داده بود.

علیخانی معاون شرکت آذراب هم گفت: پس از حضور ودستور رئیس جمهور شهید تولید این شرکت آغاز و نسبت به دوران قبل از تعطیلی سه برابر شده و در حال حاضر ۲۴ پروژه فعال در حال اجراست.

<div id="video-display-embed-code_11159635"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4244424/11159635?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما