شناسهٔ خبر: 66904878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخواست اسم گذاری یکی از خیابان‎های اراک به اسم رئیس جمهور

جمعی از کارگران هپکو و آذرآب با حضور در شورای شهر اراک از مسئولان و مدیران شهرداری خواستار اسم گذاری یک خیابان به نام شهید خدمت و ساخت تندیس رئیس جمهور شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این حضور خودجوش کارگران با تقدیر از زحمات رئیس جمهور در راه اندازی مجدد چرخ صنعت این دو واحد مادر تخصصی استان از مسئولان شهرداری خواستند تا یکی از میادین و یا خیابان‌های اصلی نزدیک به این کارخانه‌ها به اسم شهید جمهور نامگذاری شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم که میهمان صحن علنی شورای شهر کلانشهر اراک بود گفت: مساعدت و پیگیری رئیس جمهور در حل مشکلات صنایع بزرگ استان و راه اندازی کارگاه‌ها و ساخت طرح‌های نیمه تمام بر کسی پوشیده نیست.
نظری افزود: او خالصانه به ملت خدمت کرد و خداوند مزد خدمت او را داد و مردم هم به پاس قدردانی از زحمات او در مراسم تشییع او حضوری تماشایی داشتند.
شهردار اراک هم گفت: اسم گذاری میادین و خیابان دارای فرآیند‌هایی است که در تلاشیم در حداقل زمان ممکن آن را به سرانجام برسانیم.
محمودی افزود: امروز کارگران هپکو و آذرآب با این اقدام قدرشناسانه برای شورای شهر و شهرداری اراک روزی متفاوت را رقم زدند.

<div id="video-display-embed-code_11163571"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246252/11163571?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما