شناسهٔ خبر: 66865371 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختتامیه هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در اصفهان

اختتامیه هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات نهم خرداد در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

دبیر اجرایی جشنواره امنیت فضای تبادل اطلاعات گفت: نهمین دوره جشنواره نیز در روز دهم خرداد ماه پس از پایان کار هشتمین دوره، افتتاح خواهد شده تا رسماً فعالیت‌های یک ساله خود را آغاز کرد.

علی فانیان در ارتباط با برگزاری جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات افزود: این جشنواره، رویدادی ترویجی است که هدف اصلی آن افزایش سطح آگاهی دانشجویان، تیم‌های فناور، شرکت‌های خصوصی و سازمان‌ها در حوزه امنیت سایبری است.

او گفت: در این جشنواره رویداد‌های مختلفی از جمله کارگاه‌های فنی تخصصی، رویداد کسب و کار نوافتا، مسابقه فتح پرچم مازآپا، نمایشگاه محصولات و همایش اختتامیه شکل می‌گیرد.

فانیان ادامه داد: در همایش اختتامیه علاوه بر سخنرانی مسئولین کشوری حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات، جوایز برگزیدگان رویداد‌ها نیز اعطا شده و کارگاه‌های تخصصی در این حوزه برگزار می‌شود.

او  افزود: هدف اصلی سطح دانش، حمایت مالی از منتخبین پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکترا در حوزه امنیت اطلاعات است، بیش از ۳۰ پروپزال در این سطح دریافت شد که نزدیک به ۲۰ پیشنهاد مورد حمایت قرار گرفتند. سطح بعدی، سطح پیدایش است که در آن تیم‌های دانشجویی که در حوزه امنیت ایده جدید دارند و طرحشان موردقبول واقع شده، مورد حمایت قرار گرفته و به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند؛ از شرکت‌کنندگان این سطح انتظار می‌رود که در اختتامیه یک نمونه اولیه از ایده خود ارائه دهند.

فعالیت هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات با شعار «باهم در زیست بوم امنیت سایبری» از خرداد ۱۴۰۲ آغاز شد.
این رویداد در تاریخ ۹ و ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان در همایش اختتامیه این جشنواره به پایان خواهد رسید.

نظر شما