شناسهٔ خبر: 66861938 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادسازی مسیر تردد شهروندان در تقاطع خیابان ۱۷ شهریور پس از ۸ سال

کمتر از ۱۰ روز مصوبه سومین دور بازدید شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک، اجرایی و کارگاه مترو خیابان شهید رضایی تقاطع خیابان ۱۷ شهریور پس از ۸ سال جمع آوری و مسیر تردد برای شهروندان آزادسازی شد.

صاحب‌خبر -

آزادسازی مسیر تردد شهروندان در تقاطع خیابان ۱۷ شهریور پس از ۸ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: در بازدید میدانی از ناحیه یک، مصوبه‌ای با موضوع جمع آوری کارگاه مترو خیابان شهید رضایی تقاطع خیابان ۱۷ شهریور و آزادسای مسیر تردد شهروندان پس از ۸ سال مطرح شد، که به منظور رفاه حال شهروندان این مصوبه با اولویت پیگیری شد و کمتر از ۱۰ روز، کارگاه مترو خیابان شهید رضایی تقاطع خیابان ۱۷ شهریور پس از ۸ سال جمع آوری و مسیر تردد برای شهروندان آزادسازی شد.

محمد شیری افزود: کارگاه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از سال ۹۵ به پیمانکار شرکت مترو برای احداث خط ۶ تحویل داده شده بود، که با جمع آوری آن پس از این مدت مسیر تردد شهروندان آزادسازی شد و عرض معبر کامل برای تردد و رفاه حال شهروندان آماده سازی و تحویل داده شد.

شهردارمنطقه ۱۵، به اقدامات عمرانی برای آماده سازی مسیر نیز اشاره کرد و گفت: اجرای ۳۵۰ مترمربع پیاده روسازی و ۱۴۰ متر طول نهر کتابی ایجاد شد و به منظور هدایت آب‌های سطحی آن محدوده عملیات روکش آسفالت نیز در دستور کار است.

محمد شیری افزود: با اجرای طرح جمع آوری کارگاه مترو خیابان شهید رضایی تقاطع خیابان ۱۷ شهریور مسیری به طول ۱۱۶ متر و عرض ۳ متر برای تردد شهروندان آزادسازی شد.

نظر شما