شناسهٔ خبر: 66718900 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال به بهره برداری رسید

دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال و بازگشایی مرحله دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب-شهید تندگویان امروز به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در این آیین که در قالب صد و بیست و دومین پویش امید و افتخار برگزار شد گفت:با بهره برداری از طرح چمران-همت، حدود ۷ کیلومتر از مسیر مردم کم شده و بار ترافیکی معابر اطراف کاهش می‌یابد.

مهدی صداقتی افزود: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان و طی یک سال اجرا شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در ادامه با اشاره به بهسازی معابر شهر تهران گفت: بالغ بر ۲۰ تیم درپایتخت مشغول آسفالت ریزی هستند.

وی افزود: حجم آسفالت ریزی از ۲۵۰ هزار تن در دو ماه اخیر عبور کرده و تلاش بر این است که در شش ماه اول سال حجم بیشتری از عدد وعده داده شده در حوزه آسفالت را محقق کنیم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران نیز در این مراسم، گفت: طرح اصلاح و تکمیل تقاطعات شهری از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فنی است.

هادی حق‌بین افزود: اغلب طرح‌ها به جهت معارضین سخت متوقف مانده بودند و باعث تحمیل هزینه‌های اضافی به شهر شده بودند.

وی گفت:  اجرای این طرح  به جهت موقعیت مهم در بزرگراه چمران و همت نقش فوق العاده‌ای داشت که با تدبیر سازمان مشاور طرح به نحوی طراحی شد که با کمترین مشکل نقشه تکمیل شد.

آقای حق بین با بیان اینکه فقط در موضوع آزادراه و بزرگراه افتتاح نداریم، گفت: موضوع آسفالت ریزی معابر ادامه دارد و در سایر بخش‌های عمرانی شهر هم یکی از طرح‌های مهم اجرای طرح خانه شهر است که ظرف شش ماه آینده آماده بهره برداری می‌شود.

وی گفت: پارکینگ‌های متعددی در شهر دردست احداث است و پارکینگ مینابی به زودی در منطقه ۱۵ افتتاح خواهد شد.

نظر شما