شناسهٔ خبر: 66674125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با تصویب توافق دوشان تپه؛

حدود ۸۰ هکتار از اراضی؛ خیابان پیروزی به دماوند آزاد سازی می‌شود

شهردار منطقه۱۳ تهران گفت: توافق دوشان‌تپه، تصویب شد که حاصل آن تامین سرانه‌های خدماتی، آزاد سازی حدود ۸۰ هکتار از اراضی؛ خیابان پیروزی به دماوند و کاهش ترافیک در محدوده شرق تهران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

توافق دوشان‌تپه تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد هادی علی احمدی با اشاره به توافق بین شهرداری تهران با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره دوشان تپه افزود: با تصویب این توافق، تامین سرانه‌های خدماتی با بازگشایی معابر منتهی به دوشان تپه و آزادسازی اراضی حدود ۸۰ هکتاری آن و اتصال خیابان پیروزی به دماوند محقق می‌شود.

آقای علی احمدی گفت: به‌زودی معابر خیابان‌های صفا، دهقان، پنجم نیروی هوائی و گذر شرقی -غربی حدفاصل خیابان‌های عادلی، دهقان باز گشایی می‌شود.

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به رونق محدوده مذکور، کاهش ترافیک و دسترسی پذیری معابر افزود: با آزادسازی اراضی دوشان تپه و بازگشایی معابر اطراف شاهد تحول خوبی در بخش شرقی پایتخت خواهیم بود.

علی‌احمدی با تاکید بر کاربری اراضی پایگاه هوایی دوشان تپه و لزوم حفظ باند فرودگاهی آن در مواقع بحران تصریح کرد: باند فرودگاه در وضع عملیاتی باقی می‌ماند تا در هنگام موارد خاص یا حوادث و بلایای طبیعی از آن استفاده شود.

نظر شما